Joko teilläpäin toimii kännykän ja mokkulan 3G -yhteydet, 4G on jo tulossa ?

TeliaSonera avaa tänään Tukholmassa ja Oslossa SAMSUNGin usb-modeemilla toimivan maailman ensimmäisen 4G-verkon
www.samsung.com/fi/news/news..._seq=15937
4G-verkko on yli kymmenen kertaa nopeampi kuin edeltäjänsä.
Kolme operaattoria on jo saanut luvan aloittaa 4G-verkon rakentamisen. Myös suurimmat tietokone- ja matkapuhelinvalmistajat ovat jo kehittäneet 4G-tekniikkaan soveltuvia päätelaitteita.
www.mtv3.fi/uutiset/mediait..../05/875601

Avainsanat: yhteydet mokkula kännykät 4g 3g

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 02:56

3G:llä tässä nytkin napsuttelen.
4G:n otan ilolla vastaan, etenkin jos se ei potki pois, kuten tämä valitettavasti joskus tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 06:06

jo vain ,
kännykkä saunalahden 3 g verkko.
jos mainostaa saa,
hyvä juttu.
odottelen 4 g verkkojuttua,,,,,,,,,,,,
mutta yltääkö tänne asti ainakaan
ekaks

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 08:50

4 kiloa sekunnissa näkyy lykkäävän, onhan se paljon enemmän kuin 4 grammaa?
Ymmärrän 3 ulotteinen on se pienempi, onko siinä 4 sessa jo aikakin mukana?
Pöytäkoneessa vain "bredband", kylälle tuloo valokaapeli ja sieltä kuparilla meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:37

Ei ole edes yhtä G:tä. PöytäGSM toimii tavallisessa Soneran matkapuhelinverkossa - joka sekin usein pätkii eli on minuutin pari kentätön usein monta kertaa päivässä.