mitä mieltä helsinki vantaan laukku stradegiasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 22:15

paremminkin sitä voisi kutsua laukkutragediaksi

paas kattoen nyt löytyikö sitten jo vihdoinkin järki käteen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2010 - 22:17

Hölmöläisten hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 22:50

Taxit hankki hyvin..kun saivat kuskata laukkuja mitkä olivat jäänneet lentokentälle..ihan hullun hommaa..koko laukku stradekia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 23:00

Jännittyneenä odotan mihin ja milloin laukkuni joutuu kun kohta lähden matkoille. Päätinkin ottaa kaikki tärkeät lentolaukkuun sekä yhden ylimääräisen vaatekerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 00:31

On se taas ärsyttävää seurata valtionyhtiön tyhmää toimintaa.
Finnair munaa itsensä jatkuvasti, tökerösti toteutetuilla päätöksillä, asiat olisi voitu hoitaa paljon hienommin, mutta ei - se hyvinpalkattujen "virkamiesten" ylimielisys. Paljonkohan tästä tulee säästöjä ? kun yritetään säästää kaikkein pienipalkkaisimmasta päästä, vaikka he ovat toiminnan kannalta paljon tärkeämpiä kuin epäpätevä johtotaso.
Finnairin hautakivet taittaa olla valmiiksi kaiverretut.

Lisätty: 16.01.2010 - 15:26

Road to HEL(L) with Finnair, - hauska jouluretki Suomeen
espanja.org/node/44122

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 02:17

Hallaa tehdään rajusti varsinkin ulkolaisille ja etenkin niille jotka ovat tulossa hiihtämään/laskettelemaan suomeen. Tästä oppii taas sen että kannattaa pitää vermeet lentolaukussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:03

Aika traaginen juttu kaikille osapuolille.
Huonoa mainosta vähän kaikille. Tänne tulevat turistitkin peruivat tulonsa (ikuisiksi ajoiksi?), kun eivät uskoneet laukkunsa tulevan perille.
Vaikka sopimus näyttääkin syntyvän, pelkään pahoin, että Finnairin taru on päättymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 06:08

propakandaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 06:53

Ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 08:55

Eikö se ole vain finnairilla. Helsingin kautta tuli mennen tullen matkustettua ja Tui fly Nordicilla pelasi laukkuhomma hyvin siellä.
Sitä se ulkoistaminen valtiolta tekee. He, He.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:45

Hölmöläisen touhua ,mitäs ulkoistivat tämän laukkupuolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 17:58

Kas;Mikkonenkin hengissa viela ;-);kavitko jo Kanarialla tsekkaamassa!! tietyn hotellin?

Kirjoittelen taalta matkan paasta;kommentoin vain laukkuni kulkemista;hyvin kulki Hki Vantaalta eteenpain eli stradegia oli OK eika mitaan bropagandaa!Mukavaa viikonloppua kqikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 14:43

Mielestäni virheitä sattuu kaikille, ja ihmisiähän nekin vaan on. Nyt kaikki on taas okei, ja aion matkustaa Finnairilla jatkossakin. Tuttu, turvallinen ja luotettava yhtiö. Siinä minun mielipiteeni : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 12:11

Strategia (ulkoistus) = tragedia.
Ihmettelen jos joku ko. firmaa vielä kehuu mutta kehuja tulee ihmisiltä joilla ei ole mistään muusta edes kokemusta. Firman johto (Finnair) on epäonnistunut tehtävässään. Maine meni etenkin ulkomaisten matkustajien silmissä, tuonkaltaiseen sotkuun ei kai mikään muu taho ole vielä yltänyt.