Tuleeko sellaista tilannetta teille? Menette vaatekauppaan,eikä mitään mielessä..ja löytyy kaikkea ihanaa...mitä voisi ostaa..

Mutta kun lähdet jotakin etsimään..ei löydä yhtää mitään..mitä voisi ostaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 21:56

ei tule,
menen vaatekaupaan vain silloin kun tarvitsen jotain,
ja se mitä tarvitsen löytyy aika pian kun pistää henkilökunnan hommiin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 22:05

Minä olen kanssa sellainen shoppailija etten varsinaisesti mene mitään ostamaan, mutta jos sattuu joku edullinen ja päällekäypä löytymään, niin saatan ostaa jos on tarpeellinen. Osaan erittäin hyvin tehdä tanko-ostoksia. Katselen ja hiplailen ja jätän siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2010 - 22:08

Minä taas en ikinä löydä mitään. Menen sinne sitten vaan katselemaan huvikseni tai hankkimaan jotain tositarpeeseen. Siksipä en kaupoissa käy. Tulee ihan tuskanhiki pelkästä ajatuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 23:05

Aikaisemmin käynyt useinkin. Onneksi minulle on tullut shoppailukauhu, käyn harvoin vaatekaupoissa. Kirppareilta olen tehnyt parhaimmat löytöni viime vuosina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 02:19

Erittäin harvoin, mutta toisaalta riippuu kyllä kaupasta. R-Collection on sellainen firma josta tekisi mieli ostaa aina lähes kaikki - alella tai ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:11

Ei sellaista yleensä tapahdu minulle.
Vaatekaupassa olen jokseenkin aina saattajana, mutta joskus jotain kyllä jää minullekin käteen. Joulukuussa peräti koko vaateparsi päällystakkia myöten. Enkä ole edes katunut, joten tarpeeseen tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:13

Jos mä lähden etsimään jotain, ostan sen, jos lähden muuten vain shoppailemaan, löydän kyllä niinkin. Yleisesti ottaen löydän helpommin juttuja muille kuin itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 05:23

tädilläni samanlaisia ongelmia,
mutta hänellä onkin jo alzheimer diagnoosi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 10:10

Ei tule mieleen että noin kävisi. En käy ostoksilla vararahanikin olen jo syönyt joten vanhoilla vaatteilla on tultava toimeen. Ostan todella harvoin "uusia" vaatteita. Olen kierrättäjä tyyppi. Kirpparit on mun juttu jos jotain sattuu tarvitsemaan mutta harvoin todella tarvii mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:53

toi on aivan totta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:19

Kyllä minulle käy usein niin.Vaikka mielessäni mietin et nyt en osta mitään ,mutta houkutus tulee niin suuri et täytyy ostaa.