Kuinka ootte selviytyneet erosta mitä ette ole itse halunneet ja tietäneet koko tilanteesta mitään????Joka oli täysi yllätys ????

26.1.2010 tulee vuosi mulle kun sanottiin hei hei.....ja en meinaa selvitä millään!Kamala ikävä kotiin!!!

Lisätty: 15.01.2010 - 22:08

Mitenkähän onnistuuu......aika????En tykkää sanasta!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 22:04

Aika parantaa. Itselläni meni vuosi ennenkuin pystyin elämään ja olemaan ilman rakasta ihmistä. Poissa silmistä, poissa mielestä - pitää paikkansa ja auttaa. Yritä vain katsoa avoimin silmin ja rohkein mielin huomiseen, päivä päivältä on helpompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 21:37

Mulla ei oo vastausta, mutta mun käy niin kovin sääliksi sinnuu, kun sulla on suuri ikävä! Ainoa asia, mikä mulle tullee mieleen, on AIKA, jonka on annettava tehdä tehtävänsä. Se siinä on vaan kenkkua, kun se kuluu niin hitaasti. Toisaalta, mitään uutta ei voi syntyä, jos vanha ei ensin mene pois. Ajattelen Sinua iltarukouksessa. Tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2010 - 22:06

Tiedän että sellainen on vaikea tilanne. Kuten annakaisu jo sanoikin, aika on se joka tekee tehtävänsä tuossakin asiassa. Panosta tähän hetkeen ja elä täysillä. Kyllä se siitä alkaa helpottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 22:27

Ei siinä auta aika eikä mikään muukaan. Siinä auttaa se, että kovettaa mielensä. Pohjalaisena tai sen sukulaisena homma onnistuu paremmin. Onko lapset sinun luona vai potkaistiinko sinut vain pellolle? Lapsissa tulevaisuus. Lapset rakastavat yhtä paljon isää sekä äitiä. Kummankaan ei tule erotilanteesta johtuen mustamaalata tai mollata vastapeluriaan. Sillä ei saa aikaan kuin ikävää oloa kaikille. Kyllä sie selviit.
Ota se saamarin pohjalaine ote elämääs, pure hammasta, nosta leukais ja sano äänee, et mie selviin täst. Sano toisee kertaa. Sano nii monnee kertaa, et sanot sen unissaiskii. Näytä niille. Taipuu saap, muttei katketa - oo niiku kataja. Taistele! Jossei naiset pärjää - kuka sit???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 02:25

Kaveri sairastui aikoinaan masennukseen ja edes ammattiapu ei auttanut siinä. En halunnut eroa, mutta olihan se kummallekin parempi niin. Kaikki nämä on niin henkilökohtaisia juttuja joten kukaan (varsinkaan täällä) ei varmasti osaa antaa sinulle täsmäohjetta asiaan. Voimia, sekä elämäniloa, ei voi muuta sanoa. Ei saa katkeroitua kuitenkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:12

Keskity itseesi ja omaan hyvinvointiisi, niin aika parantaa haavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:44

avioeroja seuranneena ,naiset on suomalaisessa yhteiskunnassa ainoita jotka on avioerossa oikeassa ja he saavat kaiken yhteiskunnan avun,,miehiä viranomaiset potkivat vain päähän ,joten älä valita ,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 05:29

kunnes kuolema erotti,
ei mikään ennen eikä jälkeen ero ole niin pahalta tuntunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 10:07

Ikävä kotiin. Voi ajatella niinkin, että kotini on siellä missä minua ymmäretään.
Kyllähän ero tuo monen monituiset tunteet pintaan. Kun niitä oppii tunnistamaan niin samalla vahvistuu. Kysyä esim. miksi on ikävä? Mitä on ikävä? Ehkä se voisi helpottaa kun tietää mitä lopulta on jättänyt jäkeensä ja mistä on joutunut luopumaan. Luopuminen on vaikeaa. Kun oppii luopumaan rakkaudesta kaikkea kohtaan niin oma olo saa uusia tunteita. Todellinen rakkaus vaatii todellista vapautta. Kun yksi ovi sulkeutuu toinen avautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 20:04

Päivä kerrallaan, huumori auttaa. Se parempi voi olla tulossa jo seuraavan nurkan takana.