Onko porukkaa kuinka Hämeenlinnasta????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 20:35

no jo toki sitä on kuuluisaa porukkaa Hämeenlinnasta, mm. :

Uno Cygnaeus, Jean Sibelius, Eino Jurkka, Armas Launis, Armas Lindgren, Larin-Kyösti, Rauni Mollberg, Vexi Salmi, Markku Veijalainen, Saija "Sani" Aartela, Tauno Palo, Paavo Noponen, Kai Korte, Matti Kurjensaari, Aleksi Rantanen, Pertti "Veltto" Virtanen, Ani Alitalo, Johanna Vuoksenmaa ja Juha Itkonen syntyivät Hämeenlinnassa

... ei vaan taida olla kovin montaa Napsulaista ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 20:42

En ole enää mutta asuin Hätilän lipeillä Aulangontiellä. Tuttu kaupunki paitsi se uusi silta on rakennettu myöhemmin.Ahvenistolla kaikki kisat tuli katsottua ja vilä usein Lahdestakin ajoin sinne. Useta tuttuja entisiä työkaveteita Hattelmalan harjulla ja muuaalapäin kaupunkia.Oli kiva paikka mutta työn perässä on joutunut juoksemaan.

Lisätty: 15.01.2010 - 21:32

Eikö Antti Hammarbeg,Irwin Goodman Punaportin poika ollut myös HML:sta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:48

Nuoruuteni/teinivuoteni siellä vietin, kunnes 20-vuotiaana muutin tänne hesaan.
Vähäviisaan maitsema Vuoksemaa oli mulla opena yläluokilla (etunimee en muista), ja Antti Hammerberg muutti meitin asuntoon kun muutimme pois ns. Keskustalosta, asuimme siellä Hämeenlinnassa Kasarminkadulla ja Raatihuoneenkadulla. Ihania muistoja ns. Summan puistosta ja koko kaupungista....aaahh... ihanaa kun toit muistoja mieleen taas... kui kysyt, ootko itekin sieltä/siellä asunu?:)

Lähteet:
omat pikaiset muistelot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 22:30

Harvialassa ja ojoisilla asuin kloppina.Nyt olen ohimennen käynyt hälläpyörässä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:07

Ensimmäisen "kaverin" tapasin siellä aikoinaan. Aulangon juhannus oli joskus kova sana.
Terveisiä vaan parolaan...