Kuka sinulle on ollut/on elämässäsi tärkein ihminen?

Avainsanat: elämä tärkeä ihminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 20:07

Hyvä palisanteri, olet aivan oikeassa, sinä tai minä itse ja siitä on pidettävä huolta kaikista eniten!!
Elät vain kerran ja sitten luovutat oman kehosi pois ja lopusta et sitten enään tiedäkkään vielä mitään!
Pidä huolta hyvin itsestäsi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 18:59

Tänään tuli 4kk kun hän nukkui pois yllättäin. Kynttilä palaa vieressäni. Toki tärkeitä on useita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:22

Avomies, sisko, isovanhemmat ja tuo Timppa tuossa yläpuolella =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:46

Äiti on ja isoäiti on ollut niitä tärkeimpiä ihmisiä elämässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:00

minä itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:12

Ex-mies!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:41

Lapsena oma äiti. Rakas mieheni jonka kanssa olen tehnyt töitä ja oltu yhdessä samankaton alla 42v.tta ja lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:53

Lapsethan nuo ovat ne rakkaimmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:54

Oman itsensä lisäksi (tietysti!) minulle ainakin on oma tytär. Hänestä on huolissaan ja hänen hyvinvointiaan ajattelee koko loppuelämänsä ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 21:57

Olen elänyt monta elämää joten näitä tärkeitäkin on tullut siten useampi. Mutta ehkä kaikista tärkein on kuitenkin ollut oma kasvatusäitini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 22:02

En voi nimetä vain yhtä,kun heitä on useita ja osa on jo pois nukkunut,viimeeksi äitini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 23:24

Elossa olevista koko lähiperheeni. Edesmennyt mummoni oli lapsuuteni ja nuoruuteni kesien tärkein ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:05

Varmaan isä, rento merimies jonka kanssa oli 0-20 ikäisenä kiva reissata pitkin maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:09

Äidin äitini sekä avomieheni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:30

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......................................................!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:54

äiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 15:25

ei tuota voi kärjistää yhteen ihmiseen. äitinä lapseni ovat kaikki kaikessa. yhteen lokeroon lupsahtaa 2v tyttärentyttäreni. yhdessä lokerossa on lähisuku ( äitee, isä, sisko, veli ja ainut mummi). bestis, avomies, edesmennyt kummipoikani jne.
mun sydämeen mahtuu noita lokeroita vaikka kuinka. ilman että joku jää vähemmälle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 22:04

keijo hän oli naapurini ja tutusti minut myös jormaan.