Onko teillä paljon sormuksia sormissa ja minkälaisia?

Mulla kolme, kultasia kaikki. Yhessä on timantteja ja yhessä verikivi. Nuorempana oli sormet täynnänsä killuttimia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 14:40

se yks silee mikä on ollut tossa paikallaan kohta neljäkymmentä vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 14:43

mulla on yleensä se yks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:53

Vihkisormus on ja luokkasormus, muita ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:53

Yksi leveä kultainen Suomi Leijona sormus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:59

kihlasormus vasemmassa nimettömässä. oikeassa peukussa on simppeli kultainen rengas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:44

Kummankin käden nimettömässä ja keskisormessa..on kultaiset sormumukset..olen ne perinyt äidiltä ja anopilta..ovat heidän kihla ja vihkisormukset..eli 4 kultaista yötä päivää..
Omat kihla ja vihki-sormukset korurasiassa...en käytä niitä..kun siihen aikaan oli leveät sormukset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:48

Joka sormessa jotain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:39

Käytän sormuksia vain juhlissa,myös vihkisormusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:48

Neljä kappaletta. Vanha luokkasormus yläasteelta, yksi rihkamasormus Oulun torilta, isossormus jonka sai tilata kun kävi seurakunnan isoskoulutuksen, ja yksi jonka ostin kun sain syntymäpäivälahjaksi lahjakortin koruliikkeeseen. Kaikki ovat hopeisia, tai tuosta rihkamasormuksesta en ole varma, kauppias kyllä sanoi sen olevan hopeaa, mutta en oikein tiedä pitäisikö uskoa.. Torikauppiaiden höpinöitä. Mutta mieluisia ovat kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:49

Olen oikea sormusfani. Vasemmassa kädessäni on tällä hetkellä viisi sormusta.Oikeassa on vain yksi. Yksi ihana pikkusormisormus on tipahtanut jonnekin. En ole vielä löytänyt.
Meilahden sairaalassa niilä oli tekeminen, että saivat kaikki otetuksi pois sormista. Oli tullut turvotusta, ja istuivat tiukasti.No, saippua auttoi taas siinäkin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:56

Yksi vaan (kultainen kihlasormus).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2010 - 17:22

En pidä kotioloissa minkäänlaisia sormuksia. Jos johonkin kylään lähden, saatan laittaa äidiltä perimäni sormuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:23

Kaikki kaksi kultaista koristavat lasikannun nokkaa kun eivät mahdu enää sormiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:01

-Silmien kauneus ei piile meikissä vaan myötätuntoisessa katseessa...
käsien kauneus ei piile sormuksissa vaan hyvissä teoissa
-Äiti Amma-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:55

Kihla- ja vihkisormus sekä yksi muu kultainen sormus ovat aina sormissani. En tiedä saako enään niitä poiskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:03

On kultaisia sormuksia sormissa yhteensä 9 kpl. Vuosilta 1903 - 2007. Paljon historian havinaa noissa sormuksissa... Vihkisormuksia ja kihlasormuksia ja oma rippisormus... suvussa kulkeneita siis... pidän joka päivä.. erityistilaisuuksia ei tule elämässä niin paljoa, että kannattais niihin säästellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:15

Nivelet on niin huonossa kunnossa että ei ole ainoatakaan,
ei edes sitä yhtä jonka sain aikoinaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 07:43

kihlasormus. Mun sormet on niin nakit ettei niihin voi ostella mitään killuttimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:56

kaksi