Onko teidän Napsu yhtään kenkkuillut tänään?

Lisätty: 15.01.2010 - 14:13

Aamusta ei auennut napsun sivut....vai onko minun läppärissä vika??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2010 - 14:18

Eilisillasta tähän aamupäivään oli sivut kokonaan tavoittamattomissa. Kaikkialle muualle pääsin, mutten Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 14:25

sama tääl ...joskos näit sit päivitettiin tai jotain...mut samaa mä säikähdin ,kun sivut ei aunnut ..onnex lopussa kiitos seisoo ...eli nyt ollaan täällä taas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:29

ihan aamulla oli , muutta luulin että se oli mun netti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:35

taisi mennä kiinni eilen iltapuolella (n.23) ja aukesi vasta tänään aamupäivällä,
luultavasti tekivät jotain ylläpitohommia, ei muuta 'kenkkuilua'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:36

Aamulla ei työpaikalla (olen kyl vieläkin täällä) avautunut Napsun sivut, mutta sitten tulikin sähköpostiini (työpaikan), jotta.:"Outlook OWA:ssa esiintyy ongelmaa, jossa kirjautumisen jälkeen tulee ilmoitus ”sivua ei voi näyttää”. Ongelma on Fujitsulla selvityksessä". Jotta kai sitten ovat selvittäneet kun taas tänne Napsuun pääsee... ja ei kun nyt täällä työpaikalla kone kiinni (on ollut hiljasta) ja kotia kohti napsuttelemaan teitin kans:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:51

Joo eilen illalla kenkkuili aika tavalla, jotenkin nahkeasti toimi,
oireet olivat sellaisia ettei kysymyksiin voinut oikein vastailla kun
ei avautunut, samaten tänä aamuna oli jotain hämminkiä.
Nyt kyllä tuntuu olevan kunnossa, muuten facebookikin kenkkuili
eilen. Joihinkin lehtiin ei eilen myös päässyt etusivulle, aika outo
tilanne oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:58

Iltayöstä aamuun ensaanut yhteyttä. Ei myöskään tukipavelu joten oletin vian olevan jossain muussa kuin koneessani silä kaikki muu toimi normaalisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:34

Jotain hidastelua huomasin sivujen aukeamisessa eilenillalla ei mitään vakavampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:49

Nyt vasta ensimmäistä kertaa tänään täällä, ei ole temppuillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:56

Niinkuin jumppis aikaisemmin totesi klo23-950 oli kateissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 17:00

Huomasin kans pientä hidastelua eilisiltana ja tänä aamuna ei toiminut ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:21

En eilenillalla käynytkään enää myöhempään napsussa joten en tiedä, mutta tänään nyt mitä olen ollut tässä, on toiminut moitteetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 17:23

ei ole kenkkuillut muuta kuin viime öisten päivitysten takia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:31

Kello on 20.31 ja ei ainakaan vielä ole ollut ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:37

No olipa hyvä että kerroitte tilanteen. Vaihdoin virus ja haitta ohjelman eilen illalla ja aamulla ajattelin katsella napsun sivuja, niin en päässytkään sissän ja aloin jo syyttää uusia ohjelmia ja asetuksia, onneksi ei ollut niin paljoa aikaa alkaa leikkiä koneen kanssa ja etsiä virhettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:13

Varmaan päivityksiä ja muuta mukavaa. Emme päässeet ja taas pääsemme. Kiva juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:07

Käyn täällä aina samoihin aikoihin ja nyt on muutamana päivänä ollut ilmeisesti päivitys menossa.