Miten valmistat paahtopaistin?

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 11:21

juliet.vuodatus.net/blog/cat...aisto-ohje

Samoin teen, kuin on tämä ohje.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 13:23

paistan ens aika kuumalla pannulla , kierrellen sitä , et syyt menee kiinni , sit vaan uuniin , ei kovin kuumaan kuitenkaan ja mittari on oiva apu , noit lihoi paistaessa , niin ja sit maustan kyl hieman sitä siinä pannulla , ja viel kun huuhdot sen pannun niin otapa se huuhdinliemi talteen saat hyvän soosin pohjan siitä sit...ja eikun syömään !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 13:35

Keittokirjan ohjeen mukaan eli pääpiirteittäin näin:
paistille tehdään pinta ruskistamalla, sen jälkeen pataan ja uuniin. Pataan laitetaan hieman nestettä tietysti, on yksinkertaisen helppo valmistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:19

Teen sen hirvenlihasta. Paista merisuolassa paistinpannulla, sitten mausteet pintaan sekä vielä savupekoniviipaleita päälle ja uuniin n. 110 asteeseen kunnen on siinä 70 - 75 sisälämpötila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 18:55

Ruskistan pinnan paistipannulla..maustan ja laitan uuniin hautumaan..ja mittari näyttää koska on kypsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:30

Kinkkupussiin ja päälle suolaa(muita mausteita),pussi kiinni ja uuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 02:59

Itse en käytä pusseja koskaan.
Rililän päällä ja kilo/tunti periaatteella.
Kohtuullisella lämmöllä, 120C-150c.