Osaatko föönata hiuksesi?

Minusta se on kamalan vaikeaa.

Avainsanat: hiukset föönaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 16:52

Kyllä osaan. Aika usein pesen hiukseni ja tietenkin föönaan. Taivuttelen senjälkeen muotoiluraudalla.Hyvä tulee.

Kysyjän kommentti

Minusta föönaus kuluttaa hiusta.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 11:03

Kyllä minulta onnistuu sekin.Mutta kun on nämä lyhyet hiukset niin eipä tarvi paljoo föönailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 11:04

Tottakait osaan. Pitkät ja paksut luonnonkiharat hiukset omistavana tuo taito on ollut pakko oppia ja vieläpä hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 11:07

harvakarvaisen uroksen ei tarvitse moisesta huolta kantaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 11:49

En osaa, enkä halua oppia, koska mulla on helppokäyttöinen ilmakiharrin, jolla osaan laittaa ja nyt uutena opettelin suoristusraudan käytön. Jonkun verran harjoittelua nämä vehkkeet vaatii. Kyllä sinäkin opit föönaamaan, kunhan harjoittelet muutamia kertoja. Vuoden päästä olet jo mestari!

Lisätty: 15.01.2010 - 14:50

Youtubesta saa muuten hyviä ohjeita tukan laittoon. Minä opettelin suoristusraudan käytön sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 12:25

En osaa, enkä ole harjoitellutkaan. Minäkin käytän mielummin ilmakiharrinta ja suoristusrautaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 13:29

kyllä olen taidon harjoitellut , mut annan nykyisin vaan tukan kuivua itseksein.. jos en ole menossa ihmisten ilmoille, mut sit kyl föönään , jos pitää lähteä jonkkus muualle , kuin tuon kauppaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 13:39

Kyllä!Pesen hiukseni joka aamu ja sen jälkeen useimmiten föönaan. Hiukseni ovat ihan hyvännäköiset ilman föönaustakin mutta aamuisin eivät ehdi kuivua ennenkui npitää lähteä töihin, siksi föönaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 13:42

Mitkä hiukset, kun ei ole kun tukan juuria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:16

tässäpäs ohjeita hiustenhoitoon:
www.vo5.fi/opas-6.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:12

Joo osaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:50

Jokaviikko tulee hiukset föönattua..esim. kun käy uimahallilla..siellä aina föönaan..kun ei viitsi lähteä märillä hiuksilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:50

Aamuisinhan tuota tulee föönailtua, kun ei viitsi pää märkänä kouluun lähteä! Eli osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:16

Kyllä on tullut aikoinaan föönättyä paljonkin. Nykyään eivät kädet salli sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:39

Juu oikein hyvin ja tulos on aina yhtä hyvä, niin silee ja kiiltävä aamusta iltaan!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:05

No ton föönin kanssa en ole kovin hyvä kaveri. Olen kehitellyt sellaisen luonnonmukaisen ja sähköä säästävän maallin hiusten kuivatukseen.
Rulltaan pyyheliina sellaiseksi patukkamaiseksi pötkyläksi, pyllistellään esteettisen kauniisti eli kummarrutaan, jolloin saadaan hiukset roikkumaan kohti laattiaa. Pyyhepötkylää pidetään molemmista päistä kiinni ja sitten vain kasvojen edestä pyöräyttelemään hiusten läpi ilmaa. Toimii suurempien vesien karkoittajana ja auttaa hiuksia kuivumaan nopeammin, eikä rasita hiusten kuntoa samanlailla kuin föönaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:11

Ens kerralla, kun käyt parturissa, seuraa mitä siellä tehdään. Aikoinaan kattelin itsekin osviittaa sieltä. Nykyisin saan föönättyä arkikampauksen ja himppasen juhlavammankin paremmin kuin parturini. Vaikka kuinka selittää, ei taida aina mennä ajatukset yksiin. Vääntele ja kääntele. Löydät oman tyylisi ja tapasi ja taitosi föönata. Näin se vaan menee. Tiedän, että onnistut!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:06

Mun hiukset ovat ristiselkään saakka. Pesen hiukset iltaisin joka kolmas päivä, laitan leteille ja annan kuivua yön aikana.
Jos youtube on tuttu, niin sieltä löytyy paljon ideoita hiusten laittoon. Laita hakusanoiksi how to hair.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:17

Kaikki varmaan osaa - liian itsekriittinen ei tässäkään kannata olla.