Jos saisitte noi omat pisteet euroiksi, olisiko käyttöä vai tulisiko siitä teille sijoitus ongelma?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 10:31

Kyllä olisi ihanaa saada noin paljon rahaa,kun miulla on pisteitä.Sillä vois tehdä kaikkea ihanaa,mutta puolet antaisin pojalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 10:11

ois kyl joka ekul käyttöö...kunpa saiskin ne ekuina ..haaveilee ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:26

Rahasta eli sen käytöstä ei itselleni ole ollut koskaan ongelmaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:30

Minulla menisi tuosta rahasta suurin osa pikkuihmisiin, ja loput pankkiin laittaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:46

Kayttöön ne tulisivat ja ihan tavallisiin arkisiin menoihin menisivät sillä eipä niistä vielä suuresuurta euromäärää kertyisi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:47

Jaa-a kohta näyttäisi olevan 25 000 euroa, voi jee. Viisaasti käyttäisin tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 11:11

olen sillä lailla taloudellisesti innovatiivinen ja lahjakas yksilö, ettei tuollainen vajaat 75 tonnia tuottaisi minkäänlaista ongelmaa, ei edes pahempaa päänvaivaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 11:52

Minä laittaisin matkustuskassaan ja kävisin kampaajalla, kun ei sielläkään raaski käydä, kun pitää säästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 12:51

"Uutena napsulaisena" äsken 400 pistettä, mikäli niistä euroja tulee on kirittävä kovasti, jokainen euro silti tuloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 13:37

olisi käyttöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2010 - 14:07

Käyttöä olisi ja tosi tarpeeseen menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:00

kyllä tuo menisi taloremonttiin. hyvä jos kuukautta kestäisi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:04

Minä antaisin nuo vaivaiset 10000 pisttä jos saisin ne euroina
ssatulle niin hän pääsisi sinne Floridaan uudelleen käymään,
vaikka ostais sieltä jonkun moottorivenepurren. Ei sitä näin
vanhana rahalla tee mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:53

Ainahan rahalle käyttöä löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:54

Olisi käyttöä, suurin osa menisi varmasti tulevan vaihto-oppilasvuoteni kustannuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:15

Lähtisin välittömästi talon ostoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:10

Minä jakaisin rahat perillisille..olisivat tosi tyytyväisiä..eihän tulisi kun reilu 4000 euroa per..nenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:04

Hienoja käyttötarkoituksia...

Mie aattelin pitää kivat hautajaiset. Sellaiset, mis kaikki kaverit ja mie paikalla. Ois hyvää ruokaa, juomaa ja elävää musiikkia (akustinen kitara tosi kiva). Sit kun aika koittaa ei tarttis enää muuta ku polttaa arkku ruhoineen ja kenenkään ei tarttis tulla surkuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:15

Käyttöä löytyis kyllä....3kk:n karenssi just ohi ja työkkärilappuun tänään eka kerran teksti:TYÖTÖN!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:48

Kyllä nää on vielä niin pieniä muruja,että menisi kuin kankkulan kaivoon!
Ei edes huomaisi niiden olemassa oloakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 17:45

Käyttöö ois...