Oletteko miettineet "Joulukorttien" lähettäjien mieltä...

...minä katselin noita viime joulun kortteja ihan mietiskellen.
Kortteja on hyvinkin taiteellisia ja omatekoisiakin tuli.
Kortista saa selville paljon lähettäjästä esim. joku vaan velvollisuuden
nimissä kortin laittaa, jotkut taas paneutuvat lähettämiinsä kortteihin
hyvin huolella. Semmoisiakin kortteja tuli niin mietin että mistä ihmeen
roskiksesta on kortin napannut. Joskus korteista näkee kirjoitustyylistä
lähettäjän sieluntilaa hyvin selkeästi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 14:01

Minä nyt käytän niitä kortteja, joita sattuu olemaan - täkäläisten kauppojen niukkojen valikoimien armoilla kun olen, eivätkä piirustus- ja askartelutaitoni riitä omien korttien tekoon.
Mutta postimerkit valitsen huolella. Olen postimerkkikeskuksen kestotilaaja ja minulla on komea kokoelma leimaamattomia käyttömerkkejä, mukana vielä markka-arvoisiakin. Niitähän saa käyttää postimaksuna vuoden 11 loppuun asti. Vielä kun koristelen kortit tarroilla, niin kehtaan lähettää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 10:10

joo ja itse teen kortit niin myöskin pidän tosipaljon ,kun niitä omatekosia kortteja saan ja sainkin todella kauniita kortteja...itse aina säästän nuo kortit ja kun nuo kortit taas laitoin säilöön ja niitä katselin, niin tuli oikein tippa silmään näiden pienenpien kortteja katsellessa...kyllä ne tunteet nostaa pintaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:39

Itse yritän laittaa just sen oloisen kortin joka on saaja.Minulla kortin saajana ei ole väliä onko itsetehty vai ostettu,koska sanoma siinä on tärkein.Kauneimmat kortit säästän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:55

Ykis aikuisista kummilapsistani tekee itse kortin ja sen otan ilolla vastaan. Henkilö on taiteellinen ja hänellä on värisilmää. Yhden eräältä perheeltä saamani kortin kohdalla mietin mistähän tuossa viestitetään, eli mitä perheen äiti-ihminen viestittää itsestään...
Itse lähetän perinteisä kortteja, Wendeliniä jne.
Paljon tulee sähköisiä kortteja, osa on tosi kauniita (Kotileiden sivuilta saa aika kivoja kortteja).
Kaikenkaikkiaan ihan mieluisia ja järkeviä kortteja on meille tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:56

Kyllä olen joskus ajatellut.Mutta ajattelen kun kortin valitsen että toivottavasti tämä kortti on hänelle mieluinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 11:56

Kyllä minä oon semmonen immeinen, että aattelen. Yx ystäväni, joka on nuuka rahoistaan, lähettää yleensä kotiin lähetettyjä "ilmaisia" kortteja, toinen ystävä kalliita ja hienoja kortteja, lapselliset (joilla on lapsia) omantyylisiään yms. Itse myös valkkaan kortit saajan mukaan, ainakin aika lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:13

Kyllä olen. Osaan aina suurinpiirtein jo odottaakin tietyiltä henkilöiltä tietynlaista korttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:19

Jos kortti on itse tehty arvostan sitä erittäin paljon.
Mikäli se taas on Tiimarin viiden sentin kortti, en ehkä ole yhtä innoissani...