Saakohan yksityishenkilö känykkäänsä sellaisen...

...lisäpalvelun, kun joku soittaa niin puhelimeni ilmoittaa ensin
että puhelun hinta on esim. 99 centtiä+paikallispuhelumaksu minuutilta,
arvelin vaan kun melkein joka päivä soittaa joku lehtikauppias niin
silloinhan niitten kanssa jaksaa rupatella vaikka kuinka pitkään,
eikä loppujen lopuksi tilaakkaan mitään. Olis helppoa rahantuloa näin
varsinkin kun nyt sattumoisin työttömänä joutaisin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 21:32

siinähän se olisi bisnes-idea, ei vaan taida onnistua ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 21:42

taitaa haaveiksi jäädä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 21:45

Onnistuu se mutta numerosi on muutettava 0700 alkuiseksi ja soittajalle tulee ennen puhelun yhdistämistä nauhalla ilmoittaa puh.todellinen hinta.Lisäksi on tehtävä ilmoitus joihinkin instansseihin ja verottaja tietysti kiinnostuu....Onhan noita monen moisia yksityishenkilöitä ja jotkut kotiäiditkin ovat alkaneet ennustajaeukoiksi yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2010 - 21:49

Kaikkea se miumaumikko siellä joutaa miettimään. Eipäs ole tullut itselle mieleeni tuollainen, vaikka aikaa on miettiä aamusta iltaan erinäisiä asioita. Mutta onnea, jos sen saat toteutettua. Tuloa se on pienikin tulo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 21:57

Ei onnistu yksityiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 22:00

Kyllä epäilen..että ei onnistu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 22:06

Kysy seksipuhelin yrittäjiltä tai Viestintävirastolta;
www.ficora.fi/index/tutkimuk...sajat.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 09:54

toos ois kyl ituu ja sit anatis ootella 10minsaa per puhelu .. sen jälkeen vaan ihmettelee , et mist näit ekuja oikein tulee .... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:45

Tuo olisi hyvä juttu, minä kinaisin alushousu myyjän kanssa todella kauan, ja kännyn uuden operaattorin kanssa, minä en kyllä vaihda tätä nykyistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:11

Voi hitsi, mitenkähän me yksityiset saisimme tuollaisen palvelun. Voitaisiin vain ihmetellä että mistä noita senttejä oikein tulee. Ei taida nuo operaattorimme tuollaista palvelua tarjota, tai jos sitten tarjoaisivatkin, niin sen hinta olisi niin kallis että pitää vain toivoa että kauppiaat soittelisivat useammankin kerran päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:03

Jossain vaiheessa jollain puhelinyhtiöllä oli liittymä, johon sai puheaikaa sitä mukaa, kun joku soitti sulle. Sitä mainostettiinkin nimen omaan niin, että jollekulle soitti puhelinmyyjä.