mikä on turhin ostosi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 21:02

Tänään turhin ostoni oli tupakka-aski, kesällä kiinalainen
ruuvimeisseli-sarja 10 kpl, joilla ei tee mitään, kyllä ne päältäpäin
näyttivät hyvältä mutta koko sarjalla ei kyllä montaakaan ruuvia
saanut ruuvattua kun ne särkyvät, huonoa metallia ja muoviset
kääntökahvat halkeavat heti, ei ne kyllä paljoakaan maksanut.

Kysyjän kommentti

ensimmäinen järkevä vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.01.2010 - 21:12

En tee turhia ostoksia, kun rahat ei riitä tarpeelliseenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 21:50

Usein tulee vaikka mitä turhuuksia osteltua.Eilen ostin tensonin sähkökitaran vahvistimineen ja sain sen viritettyä mutta komerossa se jo lojuu.Onneksi en gibsonia innostunut hankkimaan kun se on melkoisen hintava ja siinäkin taitaa vaan maksaa nimi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 22:27

Joskus ostin vaimolle joululahjaksi lämpörullat,ei ollut käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:00

ei kai turha , mut nyt vie mun hermot..toi känny , kun ei ala lataamaan ja akkukin uusittu n.vuos sit ...poti hoitaa muutama puhelu, mut ei uskalla, kun toi akkuloppuu just, jos saan kyseisen henkilön kännyn päähän...jot onk noi kännyt sit 3vuoden pääst jo kaatis kamaa ...harmittaa kyl hieman...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:34

Yleensä kaikki, minä rakastan kauniita esineitä, ei niillä ole mitään käyttöä , mutta turhin ostos on tapahtunut mieheni taholta : korun puhdistaja, minä vien koruni ja helmeni kultasepän liikkeeseen joka 4 vuosi, tarkistavat samalla kiinnitykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:50

Eipä nyt tule mieleen, mutta vuosien takaa muistan jonkun raastinvempaimen jota en ole käyttänyt kertaakaan. liian hankala oli kasta ja heitin roskiin jo kauan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:59

Ostin fööniharjan,enkä osaa föönata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 11:02

Lidistä hankittu halpa rikkainuri on turhin ostoksemme. Se ei maksanut kahtakymmentäkään euroa ja on (totta tosiaan, he hee!) hintansa veroinen. Pitkän lattiavarren puutumisen vuoksi sillä ei voi imuroida kuin pöytä-ja tuolitasoilta ja niiltäkin se imee huipputehottoman imuvoimansa ansiosta vain osan roskista. Kyseisten ominaisuuksiensa vuoksi laitetta ei ole tullut käytettyä kuin muutaman vaivaisen kerran Jos olisimme tienneet kuinka "hieno ja tarpeellinen" laite tuo rikkaimuri meille tulee olemaan olisimme jättäneet sen ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:54

Kirpputorien kiertäjänä on tullut ostettua kauniita mutta tarpeettomia kenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:08

Ainakin läskivyö. (t)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:38

Ehkä jotkut turhan päiväiset laihdutuskirjat!!!!atkinsin dieetit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:18

Monitoimikone, jolla saa silputtua ja raastettua, lohkottua ja survottua jne. Kyllä se vanha kolmioraastin on paras ja muusin tekoon käsin survonta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:19

En keksi... Oiskohan niin, että kaikki mitä ostan oiskin hömppää????

Olen oikeesti yrittänyt jo jonkin aikaa miettiä mitä roinaa kaupasta kannan kotiin. Onko sillä tavaralla jotain itseisarvoa elämässäni. Olen nimittäin kyllästynyt siihen, että roudaan tavaroita kierrätyskeskukseen tai roskikseen tietyn ajan kuluttua... Taidan olla ikävä ihmine....