Omistatko piikkimaton,onko siitä apua kipuihin?

Avainsanat: piikkimatto terveyttä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 18:08

Minulla on. Olen ollut vain pari kertaa siinä, tulee selkään sellainen mukava lämmin tunne. Työkaveri kehui sitä maasta taivaisiin. Ei moittimista ainakaan!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 18:23

joo onhan se mutta itse en olisi sen mihinkään huomannut auttavan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:38

Ei ole piikimattoa.Olin kilpirauhasyhdistyksen kokoontumisessa...ja siellä yksi rouva kehui tosi hyväksi.käyttää joka päivä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:00

Joululahjaksi saimme. ei ole itselläni vielä joulun jälkeen ollut mitään kipuja mutta eihän se hassummalta tunnu siinä matolla pötkötellä. Ainakin veri alkaa kiertää paremmin eli saattaa niska-hartiakipuihin ainakin sillä tavoin auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:11

Muutaman kerran olen sitä täällä jo kehunut. Ihanan rentouttavan tunteen antaa käytön jälkeen. Sijauspatjan alta nostan sen esiin iltasin ja paljaalla selällä siinä makailen. Varsinaisia kipuja ei minulla ole ja ehkä ei nyt sitten tulekaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 20:02

ahaa olipas kiva lukea positiivisia mietteitä siitä matosta .. kun tyttäreni haukkui sen ihan kaivoon.. taitaa olla herkkä hipiäinen .. no minulla ei sitä ole , mut nyt kyl lainaan hänelt... ja jos on hyvä niin ostan itelkii sellasen.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 20:12

Nytkin makaan sellaisella ja tuntuu,että on leipäkoneeseen veroinen juttu...Kovalla kohinalla nekin tulivat ja nyt niitä on käyttämäti yhden jos toisenkin komerossa.Sitkeästi tätä käytän päivittäin ja vielä tuntuu humpuukilta mutta kuukauden vielä käytän ja teen päätöksen onko tässä!taikaa" vai ei...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:29

Vastaan samoin kuin aiemminkin tähän samaan kysymykseen: en omista, en hanki. Ilmeisesti ko. "hittituote" unohtuu nopeasti, mutta saivatpahan niitä joulun alla myydyksi kuitenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 11:07

On piikkimatto meillä eilen juuri käytin.Auttoi hieman niska kipuihini.Täytys tänään uusia piikki matolla oleminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 12:47

Aion hankkia niska-hartiakipuihin muun hoidon tueksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:53

Ei ole, eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 16:59

Ei ole sellaista. Näkyi noita myynnissä olevan ihan mukavaan n. 50 eken hintaan. Olen kyllä kuullut kehuttavan niitä.