Parisuhde oppaan julkaisu...

Minerva Kustannus Oy ei julkaise tänä keväänä Matti Nykäsen parisuhdeopasta, kertoo MTV3:n Viihdeuutiset.

www.hs.fi/tulosta/1135252134721

Avainsanat: asiantuntijan kirjoittama opas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 18:48

Voi ihme, eikö julkaise, siitä se vasta kunnon uutinen vielä tulee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 17:35

Ehkä hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 17:52

eiköhän noista parisuhdetaidoista olla saatu tarpeeksi selostuksia jo median välityksellä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:21

Juuri niin, kuten Valperi sanoi, lehdistä on saatu lukea, että anteeksiantamisen määrällä ei ole rajaa puolin ei toisin. Sillä pärjää pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:28

Voisi Matin parisuhdeopeilla saada vain ensiavun väki ja avioerojuristit lisää töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:50

Hetkinen.... onko M. Nykänen "kunnostautunut" silläkin alalla, mitähän siinä parisuhdeoppaassa on ollut/olisi ollut!!!?
Maailmanluokan uutinen jos sellainen joskus tulee!! On ehkä vaiketaa päivittää kaikkia Mervin tekemiä "erohakuja".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 12:49

Voi turhuuksien turhuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:04

ja tämän takiako minä menetän yöuneni ja boikotoin kirjakauppaa......??
ehkä hyvä näin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:18

Joo aika humpuukia on....sellasia oppaita ei oo olemaskaan mistä olis jotain hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:55

Ai kun surku juttu, sillä olisi saanut nuo erotilastot taas uusia ennätyksiä oppaan myötä!
Matti on Matti eikä muuksi muutu vaikka voissa paistaisi!