Matkustaako autossasi jäniksiä?

www.iltalehti.fi/espoo/20100...4_eo.shtml
Mistä tuo Suomenojalla käynyt tiesi, milloin lähdetään takaisin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 17:54

Ei mutta kesällä luultavasti pikkukoiria

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 12:38

Jaa-a. Mahto kani olla ihmeissään moisesta kyydistä! Kaikkiin paikkoihin eläimet pesiään rakentavat! Yhessä työpaikassa oli lintu rakentanut pesänsä tuhkakuppiin. Siinä oli viesti röökaajille, etteivät tumppais siihen tuhkikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 13:04

Ei ole hiiriä suurempia matkustanut.
Ihmettelin kun veljeni ranchilla kissa vahtasi autoani talvella tiivisti. Selvisihän se kun takapenkin verhoiluja oli syöty, että hiiri on alkanut pesiä siellä. Nakki ja juustonpala takakonttiin niin olipahan salamatkustaja vainaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 14:17

no eipä ole näkynyt muita karvapalloja kuin minun koira sen rotu on niin mnimutkainen että hädintuskin osaa tavata sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 17:48

Meillä matkustaa ainoastaan kissa autossa,eikä sekään mielellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:37

no se autonajajahan oli käynyt sielä suomenojalla ja paalannut sitten takaisin temppeliaukiolle..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:49

Ei kyllä jäniksiä..mutta tyttären koira matkustaa mielellään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:30

Ei, vaikka olisihan se pupu autossa varsin söpö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 20:19

Ei matkusta jäniksiä mutta jäniksen korvia tänään viimeksi kun hain koirille herkkuja eläinkaupasta. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 16:50

Eipä ole pupuille kyyti kelvannut. Itse olen muuten matkustanut kerran laivassa jäniksenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 02:07

Ei matkusta mutta kuulemma Helsingistä Lahteen matkustaa junalla city-pupuja joten kohta ongelma on myös Lahdessa ja Kouvolassa. Tosi juttu, puput lämmittelevät junan paneleissa ja reissaavat stadista eteenpäin junalla...
Kyse on jäniksenä matkaavista jäniksistä.