Milloin viimeksi olet ollut jääkiekkopelissä?

Siis jäähallissa, paikanpäällä seuraamassa lätkää?
Suurin osa on varmaan joskus elämänsä varrella kuitenkin eksynyt halliin ja peliin.
Huomenna on tarkoitus lähteä Kuopioon ja seurata illalla KalPa-Pelicans ottelu.

Lisätty: 20.01.2010 - 12:51

Kiitos vastaajille.
Kuopiossa olin ja hallissa myös, peli päättyi KalPan voittoon 5-3.
Tähän kysymykseen ei ole olemassa oikeaa tai väärää, parasta tai huonointa vastausta, siksi sellaista en voi tällä kertaa valita.

Avainsanat: jääkiekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 22:01

kerran pari kauden aikana kavereiden (kaikki entisiä aktiiviharrastajia) kanssa verestämässä vanhoja muistoja,

nykyään siinä taitaa olla tärkeämpää se tapaaminen kuin ottelu

Lisätty: 13.01.2010 - 23:10

perinteisesti se on ollut Jokerit-HIFK matsi, mutta jos ei ole päivät sopineet niin muutkin ovat kelvanneet (tällä kaudella saattaa mennä vielä pitkään, jos keretään ollenkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 20:21

En ole ikinä käynyt katsomassa matseja jäähallissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:24

Se oli 90-luvulla ... tuota, tuota - vuosiluku lienee 1995. Tykkään kyllä seurata MM-jääkiekkoa TV:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:24

2008 02 28 Selänteen maalinteot Anaheimin Ankkojen kotiottelussa. Sitä edellinen kerta taisi olla 70-luvulla Jokerien kotiottelu Hgin jäähallissa.

Lisätty: 13.01.2010 - 20:57

www.nhl.com/scores/htmlrepor...020977.HTM

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:29

Vuosi sitten tammikuussa. Sitä edellisestä kerrasta olikin aikaa parikymmentä vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:45

Kerran olen elämäni aikana eksynyt jäähalliin katsomaan lätkää ja tästä on vuosia aikaa. Toista kertaa tuskin tulee mentyä, ei ole oikein miun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:54

joo muistan hyvin olin siloin 25 v...joitan kymmenssi kiloi sit....muistan vkelä, kun ei ollut turus mitään elyse hallei vaan ne matsit käytiin pikkuruises kupitta jäähallissa...silloin pelas lukko ja tepsi, kun sit olin tepsifanien rivistös six ,kun kaveri oli kova tps fani ja mä fanitin siin vieres lukkoa....eivät tykänneet heh...oisin ollut koulut, jos ois katse tappan...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:55

hesassa asuessa tuli katsottua jäähallissa peräti 1-matsi, siitä kyllä aikaa vierähtänyt on. oli 80 luvulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:01

Siitä on yli 30.v.Tuolloin kävin katsomassa jokereiden matseja jäähallissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:12

En ole jäähallissa käynyt koskaan katsomassa. Vuosia sitten olen ulkokaukalossa käynyt katsomassa jotakin nuorten peliä..kun tyttären poika pelasi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:15

Joskus pikkupoikana 10 vuotiaana kävin isän kanssa, sen
jälkeen en ole käynyt, en pidä lajista kun aikamiehet yhden
kiekon peräässä luistelevat, minusta ihan järjetön laji.
Kävimme Joensuussa silloin ei ollut jäähallia. Lisäksi
matseissa on kauhea mölinä kun ulvovat suoraan mitä
kurkusta lähteen. Tämä ei ole mitään moittimista, vaan ihan
oma mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 22:11

Joululomalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2010 - 22:18

Viimeksi 90 - luvun alussa Saipan pelejä. Sen jälkeen ei ole tullut käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 22:48

En koskaan ja tuskin koskaan menen, tapelkoot rauhassa siitä kumipalasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 23:50

Olen ollut pääkaupungissa jossain isossa hallissa veljeni kanssa, mutten edes muista, että ketkä pelasivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2010 - 08:36

Heititpä pahan, kun ei meinaa muisti riittää niin kauas. Olen ainoastaan käynyt kauan kauan sitten erään pienen pojan harkoissa. En ole edes jääkiekon ystävä, vain silloin katson telkkarista jos Suomi pelaa MM-kullasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 09:10

en oikein muista, olisko noin 6-7 vuotta sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:03

Juu onhan sitä käyty, se oli vissin vuonna 1967 kun oli nuo maailmanmestaruuskisat.
Suomi-Tsekki matsia olin kattomassa.