Kävin postilaatikolla ja huomasin,että se on ainoa kerta tällä viikolla,kun olen ollut ulkona.Mitä teen,että pystyn lähtemään ulos

Olen niin jumiutunut tähän tietokoneeseen,että se sivuuttaa kaikki muut.Kuntoni on zero,jotain pitäisi tehdä.Mitä?

Avainsanat: ulkoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2008 - 12:37

Ei ulkona liikkuminen yksin ole hyvä harrastus.lähde uimahalliin mieluummin sellaiseen missä on myös terapia/ pore altaat,meinaan ei ole pakko osata uida.Takaan että eka keikalla tulee jo hyvä olo.Jos käyt illalla sen jälkeen saa unen hyvin Onhan siellä yleensä juttuseuraakin,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2008 - 12:33

Liitä 'pakollinen' ulkoilu päivärutiineihisi, äläkä lipsu siitä millään tekosyyllä (osta kumisaappaat).

Kävelyllä on helppo aloittaa, käyt nyt aluksi esimerkiksi siellä postilaatikolla pari kertaa joka päivä tms. ja sitten lisäät pikkuhiljaa panosta. Aluksi takuulla tympii mutta hetkessä se muuttuu melkein himoksi.

Itse aloitin pari vuotta sitten työmatkakävelyn (mennen tullen, 5 km kanttiinsa, hikoilematta vähän vajaa tunti). Aluksi se tuntui todelliselta uroteolta (joka kilometri), nykyään harmittaa jos joku todellinen kiire pistää käyttämään autoa.

Kehittele joku vastaava, omaan päiväohjelmaasi sopiva rutiini ja muista tinkimätön säänöllisyys on se joka tuottaa tulosta,

eiku menoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 14:07

olenko ymmärtänyt oikein aikaisemmista vastauksistasi, että sinulla on koira. siinä sinulla vastaus ulos lähtemiseen. tee piitkä lenkki koirasi kanssa se tekee eetvarttia molemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 17:33

varaa postilaatikon tyhjennys itsellesi ja roskien vienti ja samalla voit tehdä vaikka 10 minuutin lenkin, huomaat pian että lenkkiin menikin enemmän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 20:27

ERITTÄIN VAKAVA ONGELMA JOKA ON YLEISTYMÄSSÄ!

Käy lenkillä ja kuuntele musiikkia samalla, mene rohkeasti uimahalliin tai aloita jokin itseäsi kiinnostava harrastus.
Ikä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 13:34

Otappa sellainen tapa, aamulla puolen tunnin lenkki ja sen jälkeen saat palkinnoksi tietokoneesi tunniksi käyttöön ja jos haluat olla koneella tienatun tunnin jälkeen niin ei muuta kuin ulos puoleksi tunniksi ja taas on tunti kone aikaa tienattu.. Toimii ainakin mun pojalla.... :) puolesta tunnista palkka aina tunti jos olet tunnin ulkona niin voit olla koneella puolitoista tuntia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.08.2008 - 16:17

kiva jos kommentteni otetaan huomioon toivottavast kävit rentoutumassa. toivotan hyvää jatkoa. terveisin. ari