Joko olet käynyt hiihtämässä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 21:19

Tänään viimeksi , melkein 2 tuntia.
nyt väsyttää.

Kysyjän kommentti

Tosi hieno suoritus..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 19:33

olen käynyt joulunpyhinä hiihtämässä, meno eteen- ja taaksepäin oli yhtä luistavaa, pitovoide oli hävinnyt muuttopuuhien aikana toukokuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2010 - 19:45

En ole käynyt, ja tuskin menenkään. Sukset on ikivanhat, enkä tiedä käyvätkö mononikaan niihin. Ovat muistaakseni sukset ja monot jotenkin eri paria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 19:46

En tänä talvena, mutta tarkoitus on kyllä.
Jos ei muuten niin ainakin minisuksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:19

En ole hiihtänyt ,kun nuorena,ei ole miun juttu olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:31

Hieman suksia on tullut jo kokeiltua. Ensi viikonloppuna on tarkoitus sivakoida useampi kilometri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:41

En ole käynyt enkä aio mennä sillä se on yksi inhokkilajeista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:43

Olen käynyt, ostin uudet suksetkin. Nyt on mainiot hiihtokelit, kun on reilusti lunta ja kovat pakkasetkin häipyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:51

Tänään viimeksi.Olipa upeet maisemat.Ihan niinkuin Lapissa.Hyvä hiihdellä pitkästä aikaan.
Sukset suihki.Suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:51

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:02

Olen hiihtänyt viimeksi joskus pikkulikkana.Se laji ei vaan jotenkin iske.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 22:04

Juu kyllä mä joka päivä hiihdän 15 km että ei aivan kunto loppuile kokoajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 22:45

sen verran nimeksi käynnyt ladulla että pääsee sanomaan käynneensä, lähinnä se oli suksien kokeilua oliskohan muutama kilometri kertynyt

kun tässä meni muutama talvi suksitta, pitää uudelleen aloitella varovasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 23:18

Jo vain on hiihdelty.Mahtavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 23:50

En ole enkä aio

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2010 - 08:32

En ole - enkä mene! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:22

Juuri tulin hiihtolenkiltä. Enkä kaatunut ja satuttanut häntäluutani, niinkuin viime sunnuntaina. Tosi upeat maisemat ja kelit. Upeeta, mahtavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 22:27

ei ole useampaan vuoteen ollut oikein kunnon tilaisuutta, aina väärään aikaan väärässä paikassa, jos kelit jatkuu tällaisina, tänä talvena vielä saattaa onnistuakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 11:17

Kyllä olen, vaikka kotipaikkani ladut ovatkin harmittaavan huonosti hoidettuja varsinkin yhdyslatujen osalta. Asun paikassa jossa liikuntatoimemme hoitamat ladut ovat lähempänä kuin lähin roskalaatikko ja niitähän on käytävä aina säiden niin salliessa taivaltamassa jopa silloin kun niitä ei säästöjen nimissä pidetä kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:58

Pertsan peltosiin ooon vaihdellut sopivaa Svixiä ja Rexiä minkä kerennyt. Aina on ollut väärät voiteet, mutta mieli on pysyny korkeella. Tuli mieleen, et koha miekii vedän päällein tuon hiihtohaalarin, nii miekii voin sannoo, et "Havuja, perkele!" Siihe mie luotan. Lykitää latusii.