Minkä takia miesten on niin vaikea mennä a) lääkäriin, b) verikokeisiin c) ottamaan ilmaiset rokotukset?

Avainsanat: miehet ja lääkärit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 17:30

a)pelottaa
b)pelottaa
c)pelottaa

Kysyjän kommentti

Siinähän se totuus on tiivistettynä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.01.2010 - 16:52

koska rokotuksia ei kannata ottaa, niistä on vain haittaa. en ole ottanut itselleni enkä lapsilleni rokotuksia, emmäekä tule ottamaan, sillä olemme nyt ja aina terveitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:03

kenen on, kenen ei, en menisi noin kovasti yleistämään

yhtä hyvin voisi väittää että monelta naiselta puuttuu sellainen asiallinen tarveharkinta,
ovat patistamassa tervettä ukkoa hoitoon tai tutkittavaksi aina kun lukevat tai kuulevat jostain vitsauksesta

ja taitaa niitä piikkikammoisia mummoja löytyä ihan yhtä paljon kuin pappojakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:30

Voi kun tietäis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:33

Ei pidä yleistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2010 - 17:47

Mieshän on olevinaan vahva kuin härkä. Eivät he sairastu eikä pikkuasioista viitsi olla akkamainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:10

Niillä ei ole niitä naisten luuloja, niillä on vain tietoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:10

ei hermo kestä, terkkarissa on niin pitkä jono 'mummoja' valittelemassa vaivojaan : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:27

Olisiko miehillä vähemmän luulosairauksia?
Miestenlehdissä ei ole sairauskertomuksia ja "pakollisia" tekoja, joilden avulla pysyy kunnossa ja nuorekkaana. Naistenlehtien mukaan ihminen on niin puutteellisesti ja huonosti suunniteltu, että tarvitaan matkalaukullinen pillereitä, että ei rapistu ennenaikaisesti, vaan ikääntyy luonnonmukaisesti.

Itse menen lääkäriin tietysti silloin kun on pakko, mutta käyn myös terveystarkastuksissa, vaikka kukaan ei siihen patistakaan. Kovakaan kipu ei saa minua lääkäriin, jos tiedän mistä on kyse, mutta oudoista oireista menen heti.

Piikkikammoakaan en koe, koska käyn luovuttamassa verta aina kun se on mahdollista.

Mitä ilmaisia rokotuksia olisi ollut tarjolla? Minulle ei ole tarjottu mitään ilmaiseksi. Ostanut olen muutamia piikkejä matkoja varten. Sikapiikki on tarkoitus ottaa, kun sitä joskus tarjotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2010 - 18:31

En tiedä tosiaankaan miksi se on niin vaikeaa joillekin. Mutta tiedän tapauksen hyvin läheltä. Mies kävi lääkärissä valittamassa kovaa päänsärkyä. Paikka oli yksityinen terveysasema. Ei tutkittu sen kummemmin, sanottiin vaan, että ota aspiriinia, kyllä se siitä. No loppuihan se särky reilun kuukauden päästä kun kuoli aivoverenvuotoon. Siis miksi juosta turhaan lääkärin pakeille, kun ei sieltä apua saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:32

sanoo et en mee, mut menee kuitenkin mummojen viereen ooteleen vuoroaan...ainakin olen heihin tuol jonoos törmännyt...joot eipäs ne kaiik ol pelkurei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 19:25

Vastaisin jos tietäisin kumpaa sukupuolta kysyjä on.

Lisätty: 14.01.2010 - 08:34

Tämä oli vitsi, en ole tutustunut profiileihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:34

Vaikeaa oli minullakin saada miheni ottamaan sikapiikki,mutta kyllä sinne sitten kuitenkin yhdessä menimme,eikä tultu kipeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:24

Kyllä minun mieheni kävi vasta lääkärissä ja tutkimuksissa..mutta vähän kyllä sai patistaa..että tilasi ajan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 01:05

Menen minä, jos saan sulta taudin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 10:34

Eipä ole havaintoa asiasta. Jos on terve ei tarvitse lääkäriä ja työssäolevalla on työterveyshuolto jonne voi mennä kätevästi ja sitä kyllä mie´heni käyttää kun tarve vaatii eli esim. sairauslomatodistus flunssassa.
Järkevä ihminen ottaa myös rokotukset ja nehän saa ilmaiseksi. Sukupuolella ei ole mitänä tekemisiä tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 11:06

a) mieskö muka heikko ja kipee - emmää mitää lääkäriä tartte
b) verikokeista saattaa löytyä joku omituinen juttu, pare olla tietämättä kunnei mitään oireitakaan ole
c) kuka ny neuloista tykkäis ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 12:27

A) Ajattelee et en ole mikään sairas. B) Verikokeista voi saada selville jotain mitä ei hauis kuulla.C)Miksi pitää rokotus ottaa,pärjää ilmankin.