mulla oli reikä hampaissa, onko elämä nyt ohi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 16:41

jos se sitä tarkoittais,
oltais lähes kaikki vainajia,

- älä sure, monella elämä jatkuu vielä hampaattomanakin -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.01.2010 - 16:51

Ohihan se on, josse tuon kannan otat asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:04

voi he....tin älykääpiö pitääkö sitä pisteiden takia kirjottaa kaikkee pas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:08

Taitaa olla niin, että siitähän se sinun elämä vasta alkaa,
ensimmäinen uusi jännittävä tuttavuus - hammaslääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:31

Ei sinun elämäsi ole ohi mutta kun hammalääkäri hoitaa hampaasi niin sen reiän tehneen hammapeikon elämä on ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2010 - 17:45

Ei vielä yhdestä - mutta varo seuraavaa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:05

Jos on yksi ei haittaa..kun sen paikkaa..Olisi lyhyt elämä monella..jos olis yhdestä reijästä.elämä ohi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:28

ottaa virsikirjan , nostaa lipun puolitankoon ja alkaa veisata suruvirttä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:37

Ei sentään.
Hammaslääkäri vetää sen näppärästi pois, ellei se ole viisaudenhammas. Sen repiminen kestää tunnin, kun se pilkotaan taltalla ja vasaralla paloiksi koska se ei yleensä mahdu tulemaan kokonaisena pois. Sitten palat revitään juurineen yksitellen pois. Viisaudenhampaita ei yleensä paikata, vaan ne poistetaan.
Yhden hampaan voi nuorella iällä hyvin poistaa, sillä rako menee ajan kanssa umpeen ja hampailla on tilaa kasvaa, eikä tarvitse oikomisrautoja.

Kannattaa pyytää hammas itselleen ja laittaa se tyynyn alle, niin se voi muuttua seteliksi.

Rohkeasti siis varaamaan aika tk-hammaslääkärille. Saatat saada ajan sopivasti kesälomalle, joten ei tarvitse olla pois koulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 19:08

hyvä että se oli hampaassa, eikä otsaluussa tai takaraivossa.
mutta riippu vähän iästä, jos olet yli 100 vuotias, niin veikkaan, ettei montaa vuotta enää edessä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:04

Olet oikeassa....se on sit sitä myöten selvää....elämä meinaten... eikä kukaan voi enää auttaa eikä pussata;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:27

Jos se reikä olisi päässä niin todennäköisesti olisi,
nyt ei tilanne ole välttämättä niin paha...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:31

Ei vielä, mutta jos et mene hammaslääkäriin, niin pitemmän päälle voi olla. Hampaiden kunto vaikuttaa koko ihmiseen ja jos sulla alkaa särkeä oikein kunnolla, niin sen kamalampaa ei ookkaan. Voin vakuuttaa, että siinä vaiheessa sinä jo haluat mennä h-lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:44

Jos elämä karkaa pienestä reiästä niin anna mennä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 10:36

Saattaa sinun kohdalla olla, en tunne sinua ja olet vielä anonyymi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 12:23

voi hyvänen aika loppuuko elämä siihen että on reikä hampaassa.Minä sanon että ei tosiaan kuule lopu ainakaan hampaassa olevan reiän takia.Se saa paikkaamalla kuntoon.Ja sit taas elämä hymyilee sinulle.Minulla on ollut useita ja aina on kuntoon saatu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:02

Kyllä se viikatemies ei paljon hampaita katsele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 22:06

Kyllä se viikatemies ei paljon hampaita katsele

Tuo oli Timpan sanoma.

Mie en oikeest tiiä, mitä tuo viikatemies kattelee. Miul ei oo kukkaa tult kertomaa mitä hää haluaa. Vatauksist päätelle ei kukkaa muukaa.... Vaijjaa vuos sitte mie meinasi kuolla. Otti syvämmest. Ei hää miu hampaitant kahel... Hää kysy paljo syvempii.... Sit ko siultkii kysellää niitä syvempii, mie luulen jot sillo o tos kyssees.

Sit ko sie kasvat aikuiseks, ni kysele näit asseit iha omal nimels.