missä suomessa myydään vimaxia

peniksen kehitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2008 - 18:46

Jos olet nuori niin tässä linkki kysymääsi peniksen kehittymiseen: fi.wikipedia.org/wiki/Siitin
Lääkejuttuihin en ota kantaa, niistä voi mennä keskustelemaan lääkärin kanssa niin saa faktoja, ei tätä kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2008 - 10:56

Mene lähimpään pornokauppaan kysymään.Mutta koska olen mainostaja,voin lähettää sinulle vinkin,mistä voit tilata sitä anonyymisesti.Katso profiilistani tiedot ja ota yhteyttä,pistän mainoksen tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 12:44

löytyyhän sitä tietysti verkkokaupassakin (ihan vaan googlettamalla) ja vastaavia tuotteita on tarjolla pilvin pimein ja jokaisen itsensä tuottamat tutkimukset lupaavat ihme tuloksia.

Jos tarvetta olisi niin itse en kyllä lähtisi näitä kokeilemaan muuta kuin lääkärin konsultoimana ja 'apteekki kamalla'.

Jos oot kasvuiässä, unohda koko juttu, jos oot aikuinen harkitse ja ota asioista selvää