X
Kysytty: 13.01.2010 - 11:30

Millaiselta myyjältä ostaisit piikkimaton? - Myyntilauseita?

Olen huomenna menossa Ammattikoulun järjestämiin taitajakisoihin markkinoimaan piikkimattoa. Millaiselta myyjältä sinä ostaisit piikkimaton, mitä entuudestaan tiedät piikkimatoista ja millaisilla myyntilauseilla itse ostaisit piikkimaton?
Minkälainen myyjän tulisi olla ja mikä kaikki vaikuttaa ostopäätökseen?

Piikkimattohan auttaa tutkitusti mm. stressiin ja lihasjännityksiin.

Avainsanat: tietoa mästäre taitaja taitajakisat piikkimatto apua x

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 12:16

Myyjän jolta piikkimaton ostaisin olisi oltava huumorintajuinen, sujuvasanainen ja kyetä kertomaan piikkimatosta muutakin kuin sen että se toimii akupunktioneulojen tavoin lihasten rentouttajana. Tämän yleiseti tiedossa olevan seikan lisäksi haluaisin todellakin tietää muutakin, esim. sen keille se ei sovi, sillä ne tiedot vaikuttaisivat hinnan (joka ei saisi olla pilviä hipovan korkea) ohella ostopäätökseeni. Tähän tulisi vaikuttamaan myös se millaiset palautusehdot piikkimaton ostolla olisi. Jos tuotetta ei saisi niin halutessaan palauttaa mahdollisimman vaivattomasti se voisi estää kaupantekoni kokonaan.En myöskään haluaisi kuulla piikkimatosta katteettomia lupauksia. Niitä myyvän henkilön tulisi siis olla kaikkien muiden ominaisuuksiensa lisäksi rehellinen ja kaupata tuotettaan ilman väkisintyrkyttämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 12:02

en ainakaan sellaiselta , joka tulee ihoon kiini tuputtaan.. vertaa basaarikauppiaat .. asiallinen , fiksu ja hyvin tuotteensa tunteva , vaikka tulis kiperiäkin kysymyksiä pitää hermonsa kurissa , eikä väheksy asiakkaita vaix ei kauppoi tuliskaan .. muista olla positiivinen ja aurinkoinen .. ei hapannaamalta ketään osta mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 13:45

Sano niille että piikkimatto saa aikaan kaikenlaista kun vaan
ajatustenjuoksu on paikallaan, sillähän voi vaikka lentää kun
nukahtaa kunnolla, lisäksi se parantaa älynjuoksua jopa 76%.
Varmasti patjan ostajille menee kaaliin heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 16:02

Intialaiselta fakiirilta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:09

Sellaiselta, joka tosiaan istuu jalat ristissä matolla valmiina odottamassa lentävien mattojen lentolähtölupaa. On kippurakärkiset, silkkiset kengät.Isoja koruja. Istuu aivan paikallaan, jos liikahtaa, niin saattaa tulla reikiä takaosastoon.Kun oikein uskoo johonkin, niin matto saattaakin olla terapeuttinen vaikutukseltaan.
Maton keksijä on huomannut erään seikan: Mistä näitä euroja oikein tulee-tyyliin.?Ja niitähän tulee. Ihminen ostaa tosiaan vaikka piikkimaton , jos osataan myydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:49

Joltakin vanhalta, laihalta, rastatukkaiselta ja pitkäpartaiselta mieheltä, joka jalat ristissä istuen polttelee piippua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:41

Sellaiselta, jonka tuote myy itse itsensä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 20:11

Kerro omista kokemuksistasi - varsinkin jos ne ovat positiivisia.
Kerro myöskin rehellisesti tuntuvatko piikit liian teräviltä paljaaseen ihoon,osa suosittelee esim. pyyhettä ihon ja piikin väliin.Joku voi myöskin testata ja kysyä montako piikkiä tässä on yhteensä, silloin on hienoa kun pääsee kertomaan että jokaisessa pallossa on 31 piikkiä ja palloja on yhteensä 210 joten piikkejä on silloin yhteensä 6510 kpl. Tuo 6510 on se "virallinen", aidon maton piikkilukema.
Arvostan myyjää joka tietää mitä kauppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 22:43

Chumbba vähä wikittäny =D