Minulle oli kiva yllätys kun vastauksiani on valittu parhaiksi, miltä muista on vastaava tuntunut?

Avainsanat: napsuilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 19:28

kivaltahan se tuntuu edelleen, vaikka on jo muutaman kerran aikaisemminkin tapahtunut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 19:29

Se tuntuu mukavalta ja varsinkin,kun itse kysyjä on valinnut parhaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 19:47

tuosta minäkin tykkään , kun kysyjä on valkannut parhaaksi , se lämmittää niin mieltä , mut kiva et sinäkin olet samaa mieltä .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 20:11

Samoin (vaikka joskus itekin "joutuu" jättään "raadin" valittavaks, kun ei ite osaa ratkasta), parhaaks vastaukseks jos on valittu vastaukseni, niin on tunne kuin Red Bull antais siivet:) ja taas jaksa yrittää... kiitos kaikille, olette mielessäni .... ja ajattelen teitä lämöllä napsulaiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 20:17

Positiivinen palaute tuntuu aina mukavalta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 20:36

Sehän on hyvä että otat kiitollisin ja iloisin mielin vastaan
parhaan kysymykseesi vastanneen. Eikun vaan vastauksia ja
kysymyksiä laittelehan ihan kosolti, kaikenlaista voi todella
kysyä näin napsusäännöissä on maininta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 20:43

Tottakai se ilahduttaa, kun sähköpostissa on ilmoitus parhaasta vastauksesta.
Linkkiä klikatessa ilo vähän laimenee, jos huomaa olleensa ainoa vastaaja. Niinkin joskus käy, sillä yritän kehitellä jotain, että kysyjä saisi edes yhden vastauksen.
Ei varmaan tunnu kivalta, jos ei saa yhtään vastausta kysymykseensä? Sitä kun miettii, niin ainoan ja parhaan vastaajan titteli ei tunnukaan ollenkaan pahalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:22

Tietty tulee voittajan olo ja voi olla taasen rinda roddingilla,kiitos vaan kaikille,kysyjälle ja käyttäjille!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:51

Kyllä silloin ainaaa tuntuu, niin hyvältä, että on osannut vastata hyvin kyssäriin!
Kiitos vaan kaikille jotka on valinnut mun vastauksia parhaaksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2010 - 22:24

Jos tuntuu sinusta kivalle, niin tuntuu minustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 22:46

Se on aina yllätys aina..kun huomaa,että on valittu parhaaksi vastaukseksi...Heti pitää katsoa..mitä on silloin vastannu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 22:59

Kivaltahan se tuntuu ja varsinkin silloin kun vastaukseni on tosiaan valittu vastausten keskeltä eikä vain siksi että on ollut ensimmäisenä vastauksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 09:07

Ensin en oikein noteerannut koko asiaa mutta itselleni noita paras vastaus-sähkiksiä tulee mielestäni koko ajan. Ihan mukavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 10:11

Minusta on ihan kiva kun joku valitsee vastaukseni parhaaksi vastaukseksi. toivottavasti muistakin on tuntunut kun olen äänestämässä tällä napsussa käynyt vastauksia ja aina sieltäkin valitsen jonkun parhaaksi vastaukseksi. on napsussakin hyvä puoli kun saa jotain palautetta joltain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 19:03

eivät tunnu kärsivän inflaatiota, onhan jonkinlainen positiivinen palaute joka kerta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:17

Kivalle tuntui :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:29

juu tottakain positiivinen palaute on aina hyvästä