Turun Sanomien vinkki ..jos olet lähdössä kaukomaille ens jouluna niin lähetä matkalaukut nyt ..

otatko vinkistä vaarin... ?
minä mietin viel .. :))

Avainsanat: matkalaukut heti matkaan ehtii sit jouluksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 20:33

eiköhän ne tikkakisat selviä jo ennen joulua

Kysyjän kommentti

:)) reps :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 19:19

Monet matkaavat tuumivat nyt,et miks ei älytty aijemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 20:00

Täytyypä pakata matkalaukku sitten valmiiksi.

Lisätty: 13.01.2010 - 08:06

Lentolaukku täytyy ottaa mukaan Dubaihin ja siihen kaikki tarpeellinen jos sattuisi niin ikävästi etten punaista matkalaukkuani ehtisi viikon aikana näkemään. Kyllä on todella ikävää mainosta Suomelle tää matkalaukku häslinki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 20:38

Mitäs tässä sitten muuta kuin pakkaamaan. Kunhan eivät heittelisi niillä tikoillaan kapsäkkiäni rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 20:49

www.kaleva.fi/plus/index.cfm...ari=242867
Oulussa myös. ;-)

Lisätty: 12.01.2010 - 21:33

Panenpa vielä pessimistisemmän näkemyksen. www.kaleva.fi/plus/index.cfm...ari=242097

Lähteet:
kaleva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 22:51

Älkääs nyt Napsut maalailko piruja seinälle,huomenna menossa suurensuurelle kentälle,joka kuuluisa kadottamisista ja jonne jo kerran hävis kotimatkalla matkatavarat ja tulivat parin pvän jälkeen kuriiripostissa kotiin kannettuna,mikä oli yks siunaus,kun painoi montakytäkiloa;olikin erikoispainava.

Kirottua,kun on jo lähdössä epävarmuutta niiden lähdöstä,takasintulemisen hässäkän jotenkin ymmärtää,tai ymmärtääkö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 22:57

Hieman tässä jo olenkin pohtinut mitä pakkaan lentolaukkuun jos hyvinkin sattuu ettemme matkalaukkuni kanssa kohtaa siellä Aasian mantereella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 09:05

Hieman ehkä yliampuva vinkki! Mutta eihän kaikki lennot ole Finnairin, niitähän sotku eniten on koskenut. Jos vaikka lentoyjtiö F sulautuu johonkin toiseen firmaan, hoituisko asiat silloin paremmin? Eihän Helsinki ole ainoa kenttä maailmassa jossa tapahtuu tuolla rinatamalla, laukkuja katoaa koko ajan ikusiksi ajoiksi. Meillä ollaan niin säntillisen tarkkoja kaikessa (ja huolellisia) joten asiasta on noussut iso kohu. Toki on ikävää kun on jatkolentoja ja matkatavarat jäävät reitin alkupäähän. Itsellä on ollut hyvä tuuri, kaksi suoraa lentoa Euroopassa joulun molemmin puolin ja sujui ihan hyvin. Lennot toki olivat myöhässä mutta syy oli kyllä sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 09:11

Eikö voisi lämpimään matkustaa käsikassin kanssa? Eihän siellä lämpimässä palttoota tarvitse!
Siellä myyvät halvalla rihkamamatkalaukkuja hukattavaksi kotimatkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 16:56

Tosi hauska juttu. Kyllä varmaan tikkakisat on kohta puoliin käyty.Salonius heittää kerran oikein kunnolla täysosuman. Se on siinä.