Mistä saa uuden läppärin halvimmalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 17:40

www.tietoasema.fi/eshop/?sid...&whid=
Minä olen ostanut tuolta. Etusivulla ei näy mitään halpoja tarjouksia, mutta valmistajien nimiä klikkaamalla löytyy lisää. Tällä firmalla on aina joskus oikein hyviä tarjouksia.
Jos minä olisin nyt hankkimassa konetta, niin valitsisin sellaisen, jossa on Windows 7, vaikka hinta vähän kirpaisisikin.
"Ammattilaiset" lyttäävät tämän Vistan maanrakoon...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 16:58

www.mbnet.fi/hintaseuranta/t...aspx/26312
mm. hintaseurannasta voit katsoa

tai vertaa fi:
www.vertaa.fi/kannettavat/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 18:24

Joo se vista on ihan pe.....stä XB tai Windos7 pitää olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:19

Ite solmin just avioliiton saunalahden kans...eli otin sielt kautta miniläppärin.Mitä oon Prismast katellu ja muualt ni ne miniläppärit on kaikist halvimpia ja aika näppärän näkösiä.Senki puolee otin mini läppärin,ku on helppo kulettaa mukan eikä tarvii ostaa tietokonepöytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 21:25

Hinnat vaihtelevat tosi paljon kaupoissa ja netissä. Vaikea sanoa mistä halvin. Lue tarjouksia ja seikkaile sivuilla, eiköhän jostain löydy edullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 23:30

Kunhan saan rahaa ja valtaa ostan hetpaikalla MacBookin tai jonkun muun,mutta MACin.Ei halpis kone,mutta...
Lehden kun aukasee,tuntuu olevan tarjousta tarjouksen perään,riippuu minkä kokoista ruutua tai tehoa haet,tutki linkeistä joita edellä jo runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 09:49

Halvimmasta en tiiä, mutta kätevästi ja edullisesti voi ostaa myös osamaksulla Hobby Hallista, niin kuin minä tein aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 10:16

Jos vaikka kokeilisit huutonettiä.Anttilassakin on nyt hyviä ja edullisia kun eilen luettelon postissa sain niin huomasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 19:10

Mieti ensin käyttötarkoitus ja minkä kokoisella (6-20) näytöllä olevan haluat.
Halvimmat on noin 250e ja näytön koko silloin yleensä alle 12 tuumaa...
Huomioi myös se että pienemmissä koneissa ei ole sen enempää romppu kuin levyasemaakaan.
NetAnttilassa on peruskoneita kohtalaisen hyvä valikoima asialliseen hintaan;
www.netanttila.com/webapp/wc...key=Search