Mikä on sinun mielivitsi? Ihan mikä heti tulee mieleen.

Mulla se on vuosikausia ollut sama:

Mikä on keltainen ja sanoo klonks, klonks?
???
Tipu, jolla on telaketjut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 15:13

Mustalaispoika toiselle: Siulha tukka hyväs kunnos on ja komiast kiiltää
mil sie sitä hoijat? -Mie sivelen munalla. -No kuin sie nin notkhia olet?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 14:59

Miksi miehillä on yksi geeni enemmän kuin hevosilla?
Jotteivat he joisi vesisangosta autoa pestessään .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 15:03

Mielivitsi..onhan niitä paljon tosi hyviä, mutta nyt ei tule mitään mieleen. Tavallinen vitsi vain:
Mies käpsehti Kuopion torilla ja kysyi vastaantulevalta ukolta "Tiijjättekö työ mitenkä kaakana se Afrikka on"? Savolaesukko ruapi piätään ja sano että "Ei kaet se kovin kaakana voe olla, kun tuolla Savon sellulla on yks`musta mies töessä ja se näkkyy pyörällä kulukovan"....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 15:57

no tämä vanha ja kulunu .. et naine sanos ukolles, et mää tahro sellasen pelin ton katoksen al , joka menee 0-200 muutamas sekunnis .. mies sit hommas sin katoksen al ....vaakan ...joka näyttää 0-200 muutamas sekunnis .. (:no voin sanoo et tämäkin visti on tuhat kertaa parempi , ku sen joku muu kertoo).......:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 16:26

Naiset palasivat etelän reissulta,kun pääsivät lentokoneeseen istumaan..toinen sanoi huokaisten.... kyllä on ihanaa.... saa jalat olla yhdessä.. pitkästä aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 17:24

Mikäon märkä ja sanoo ruputipum-ruputipum?
- Haisunäätä pesukoneessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 18:58

Millainen on laihialaisten sähköinen saunankiuas?
Naulataan sähkölasku saunan seinään ja hikoillaan sitä katsellessa.

Lähteet:
personal.inet.fi/bailu/tiger...laihia.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 19:25

Entisen luokanvalvojani vakiovitsi:

Mikä on saapasjalkakissan vastakohta?
- Eipäsjalkakissa.

Kukaan ei koskaan nauranut, kumma kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 21:19

Ihana tuo sinun vitsisi, minulle uusi. Olen niin huono muistamaan vitsejä mutta yksi on jäänyt mieleeni sen takia että vaikka oli aikoinaan olevinaan vitsi niin en löydä siitä mitään vitsin tynkääkään: Tiellä käveli kaksi miestä ja toisellakin oli lippalakki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 16:37

Ei ole vitsi vaan ihan tosi. Isällä soi puhelin niinkuin aina,oli kyllästynyt vastaamaa.Oma poika oli 5v
sanoi vastaa sinä isin puhelimeen ja sano etten ole kotona.Muista pieraista kanssa puhelimeen.
Neuvot meni perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:42

Paremminkin aforismi;

"siinä vaiheessa kun vitsit ovat todella vähissä, ei niitä tarvitakaan..."