Pääsiäinen Tukholmassa

Moikka!

Miten pääsiäinen vaikuttaa kauppojen aukioloaikoihin Ruotsissa? Olemme ajatelleet lähteä lomalle pääsiäisenä ja mietittiin jos menisimme Tukholmaan, siellä kun ei ikinä ole tullut käytyä. Ikävä vain mennä jos kaikki myymälät pitävät ovensa kiinni. Kokemuksia kiitos! :)

Avainsanat: ruotsi pääsiäinen tukholma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 09:20

Kyllä ruotsissa on kaupat auki suhteellisen hyvin ja siihen ei pääsiäinen paljoa vaikuta!
Katsomistahan sieltä kyllä löytyy ! Suosittelen kyllä sitä ajatusta mennä sinne pääsiäisenä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 10:16

Ruotsissa eli Tukholmassa myös on kauppoja jotka ovat avoinna joka päivä. Pienet erikoisliikkeet saattavat poiketa juhlapyhinä normaaleista aukioloista mutta keskustassa monet liikkeet ovat avoinna.