Vauvoja on yllättäen syntynyt paljon viime vuonna, yllättäen eläkeläisetkin ovat tulleet 65-vuoden syntymänsä jälkeen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 19:32

Onko niin, että päättäjät ovat taas yllättyneet syntymän ihmeestä ja luonnollisesta ikääntymisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 08:28

Tarkoititko että ovat tulleet vauvoiksi jälleen. Niinhän sitä sanotaan että ihminen vanhetessaan muuttuu jälleen lapseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 08:41

vai onko yllättäin tullut 65 v ..eläkeläiseksi....no miten vaan , niin ei tässä paljoa ehdi edes vanheta, jot aika kuluu niin vikkeläään..ei kyl ole enään aikoihin peräs pysyny...six sitä joka vuos siunaa ja ihmettelee , et mihin se aika katoo, kun nuo pienokaiset vanhenee ...13, 10, 4 ja koht 2v...kun itse en ehdi laisinkaan vanhentuma...enkä vuosiakaan täyttää...tai sit jo seonnut laskuist...hm..;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 09:51

En oikein ymmärtänyt nyt kysymystä:mutta on hyvä kun vauvoja syntyy ei ihmiset sit kesken lopu.Minulle myös tulossa lapsenlapsi jo toinen maaliskuussa. Innolla odotan hänen syntymää.Kyllä kaikki vanhenemme emme sille itse voi mitään.Itsekkin huomaan kun omat lapseni kasvavat aivan silmissä aikuiseksi.On vain muistot kun pieniä olivat.Ja valokuvat hyvinä muistoina niistä ajoista.Nin kyllä se on sillä tavalla et vanhetessa muuttuu takaisin lapseksi.monet tarvitsevat apua syöttäessä ja pukiessa sekä ulkoillessa. SANOTAAN ET VANHUUS EI TULE YKSI JA TOTTA ONKIN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:28

Onko joku 65-vee-ikäinen yllättynyt iästään vai mitä? No... en ymmärrä koko kysymystä... joten sen viisaampaa vastaustakaan ei tule. 65-v-ikäiset eivät ole kuitenkaan vauvoja maailmaan saattaneet, se on varmaa!

Lisätty: 12.01.2010 - 12:16

Eläkeikäasia ei ole tullut kenellekään yllätyksenä, ei ainakaan viranomaisille, siitähän on puhuttu jo pitkään kuinka tulee työvoimapula jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:31

Kysymyksesi ei auennut minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:42

Kyse on siitä uutisesta, kun "viranomaiset ovat taas yllättyneitä" lasten lukumäärästä, kun päiväkotipaikat ei riitä jne. Ei taida tieto kulkea Neuvolasta eteenpäin asioita suunnitteleville tahoille ? Eläkeläisten lukumäärään luulisi olevan aikaa varautua, sen ei luulisi tulevan kenellekkään yllätyksenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:45

"Sammakonkutu" horisee varmaan tästä jutusta?
Maailman vanhin äiti sai kaksoset 70-vuotiaana

www.hs.fi/tulosta/1135237653437

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2010 - 12:03

Kysymyksesi kaipaisi hieman selvennystä. En oikein ymmärrä tuota eläkeläisjuttua. Vauvoja on syntynyt ja hyvä että syntyy. Jatkuu maailman meno entisellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 19:05

Ainahan vauvojen tulo on ollut pienoinen yllätys. Ihan sama tilanne on ollut 65 vuotta sitten. Kaksi lastenlasta pitäisi tulla ensi kesänä lisää, insallah, jos luoja suo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 22:03

En näköjään ollut ainoa, jonka mielestä kysymys olisi voitu muotoilta vähän paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:13

Outo kysymys. Alkuosa on ymmärrettävää, mutta loppuosa meni vähän ojan puolelle.