Oletko joutunut pyytämään apua luomenluontiin tänä talvena?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 08:20

Hihihii...tää on hauska,kirjoitusvirhepahalainen iski jälleen,"varmaan" lumesta kyse,en ole apuja tarvinnut,koska kiinteistön bobcatit raivaa lunta,tosin nyt ei ole näkynyt pariin päivään eli pihalla on soma polku.Parempi niin kuin että ovat raastaneet hiekka-ja sorapohjan esiin.

Syy, miksi olen näin aikaisin liikenteessä,kuulin uutisissa putkirikosta(Hgissä) ja olen menossa pian keskustaan tai keskustan läpi eli tietoa hain ja löysin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 08:27

Ei ole ketään jolta pyytäisin joten itse on hiki hatussa tuupattava sitä kohteesta a kohteeseen b. Yritin kyllä saada isännän niitä tekemään viikonloppuna jättämällä puolet pihasta putsaamatta, mutta hän päätti delegoida ne takaisin minulle joten siellä ne edelleen minua odottavat. Kunhan tästä tokenen niin käyn kolaa ulkoiluttamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 09:23

Eipä ole ketään sattunut kohdalle, jota olis voinu pyytää apuun, on luotu itse kaikki mitä on taivaalta tullu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 09:27

Ei ole tarvinnut luojan hommiin ryhtyä kyllä on kaikki ltullut taivaalta.
Tuolla laskettelu rinteissä luovat lunta tykeillään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 09:58

Ei ole tarvinnut pyytää olen ne saanut kyllä tehtyä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:06

meillä on diili tuon maajussin kans , joka ajaa meitin hiekkatien ja tuon vähän isomman pikitienkin , niin ottaa tuon pihan tuolt kauempaa ja isäntä sit nämä ns.sisäpihan ja mäsit , jos jaksan olen hänen juttukamunaan...jot ei apua tarvii pyytää , kun ei kuulu työn kuvaani ... heh .. :)) mä vaan hellapoliisin virkaa tääl pitelen.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:12

Ihollani ei ole luomia.
Mutta jos kyse lumenluonnista, meillä maalla on lähitienoolla maanviljelijä jolla on kaikki pelit ja vehkeet eli hän pitää huolta meidän tiestä ja pihapiiristä. Me taas autamme häntä niissä asioissa joissa pysymme eli esim. ATK-asioissa jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 11:25

Ei ole tarvinnut.
On koneet itsellä ja hoitelen pari muutakin pihaa siinä ohessa. Tänä vuonna on pari vähemmän, kun toinen pääsi tuskistaan lopullisesti ja toinen muutti kerrostaloon. Olisi "uusi" linkokin, mitä lie ikää, nimen näkee vielä lukea, mutta lumi lentää. Antaa tulla vain vaikka taivaan täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 12:34

Ei ole nyt tänä talve tarvinnut, mutta joinakin vuosina olen tarvinnut
apua lumitöihin kun on ollut niin paljon ettei voinut sijoitella niitä enää,
silloin kutsuin traktorimiehen apuun tyhjentämään pihapiiriä
kauhallaan. Täällä on nyt lunta noin 40 cm, ei luultavasti tarvitse
tänä talvena apua pyydellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 14:19

Onneksi tuo kiinteistöhuolto pitää pihan esimerkillisessä kunnossa eli apua saamme kaikki tosin korvausta vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 17:42

En ole pyytänyt mutta naapuri on tehnyt parikin kertaa meidänkin lumityöt ihan pyytämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 19:08

Olen tarvinnut apua, sillä olen kaukana kotoa, ja lumivuoro napsahtaa joka neljäs viikko. Kyllä kai joku on ne vuorot tehnyt, toivon ainakin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:10

Ei ole niitä ongelmia täällä, vaikka korvessa ollaan lumenauraus on parempaa kuin keskellä Lahtea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:15

Olen pyytänyt kaupunkia mutta turhaan.Ollaan vielä kaavaalueella.