www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5252073603

kokeiletko, kun nämä tulevat apteekkiin myyntiin.. (itseä hieman hymyilytti) , mutta ehkä niistä onkin apua , ainakaan ei sit voi sanoo kukaan .., et toi tyyppi on ihan pimee ... :))

Avainsanat: led -valot korviin...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 07:57

varsinaisia " valopäitä "
mutta jos joku apua saa, niin hyvä juttu.
( entäs jos on pisshuvud, näkyykö se läikkyminen ulospäin valon ansiosta )

Kysyjän kommentti

tuos onkin mielenkiintoinen tutkimus juttu ...mitä kaikkee sit näkyykään, kun valot valasee päässä....:))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 07:00

Kaikki kans…

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 08:09

Voihan tuossa perää ollakin. Itse tyydyn edelleenkin tuohon kirkasvalolamppuun. Se auttaa ja sen valossa on hyvä lukea päivän lehdetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:41

En ole masentunut joten jääkööt tuokin kokeilu. Täytyypä tarkkailla kenellä ledit loistaa....ihmisethän menevät helposti mukaan kaikkeen uuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2010 - 11:53

Taas yhden sortin hullutus markkinoille. Jos joku luulee siitä apua saavansa, niin kävelköön valot korvissa. Itse en mene tuohon mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 12:54

Täytyyhän noita ilman muuta kokeilla!
Näin talvella voi korvaläppien alle kätkeä vielä kännykän kumpaankin korvaan.
www.sr.se/SISURADIO/nyheter/...el=3354176

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 16:54

Joo, ja antennit sekä vihertävä maalaus kasvoihin. Ufomies on valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 19:27

Juuri tuon luin itsekin, julkaisin linkin kavereilleni facebookissa ja yksi tuli heti toteamaan että "otsikosta tuli semmonen mielikuva että törkätään joulukuusenkoristeet korvaan" ja sama oli itsellänikin :D Aijon tietysti hankkia heti tuollaiset niin elämä muuttuu varmasti mielekkäämmäksi!