Tykkääkö kissasi nukkua selällään?

Meijen kissa nukkuu usein selään,kaikki tassut levällään,se on sen lempiasento.

Avainsanat: lempiasento kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 08:19

Niin kuin kuvastani näkyy. Miauu...se on niin rentouttavaa ja ihanaa, jalat levällään ja vielä jos joku rapsuttaa...voi kissa vieköön tätä onnea.

Kysyjän kommentti

Vilma on oikea napsun mannekiini.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 21:53

Ei tykkää mutta saunassa alalavolla kellittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 21:53

miul ei oo kattia eikä kollia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 22:15

En omista mitää karvakasoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.01.2010 - 22:26

Olen vähän huono vastaamaan tähän kun lemmikkini on koira. Se kyllä tykkää nukkua juuri mainitsemallasi tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 23:41

Ei nykyään ole kissaa..aikanaan kyllä ollut..ei kyllä nukkunut selällän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 06:06

kyl meitinkin pojat tykkää lötkötellä aina välillä selällään .. eipäs pojilla painoa huolet paina, niin rentona koisivat ...mut nyt on tuo punapää onni ottanut kinkun roolin ja loikoilee keskellä ruokapöytää välillä selällään välillä kyljellään ja mahallaan , jot siitä en itse pidä, mut eihän sitä nyt toisen unosii voi häiritä.. ja varsinkin ne unoset ruokapöydällä ovat mieleiset, kun aurinko siihen paistaa.. taitaa ottaa siin samalla aurinkoakin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 08:25

Voi Vilmaa,mitä onnea ja autuutta.Mun Tarmo-vainaa ei yleensä nukkunut selällään eikä koivet levällään,paitsi rapsutukseen nukahti ja nukkui kissanunta.Kaiken maailman muita uniasentoja kehitti kyllä,jalkojeni päällä ja kyljessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:00

Kyllä meidän molemmat kissat tykkäävät nukkua selällään.Nukkuvat jalat taivasta kohti,aika huvittavan näköisiä kun niin nukkuvat.Kissoilla on kissojen päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 12:10

Niinkin, raajat ojossa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 16:09

Kyllä nukkuu. Mielellään vielä takajalat patteria vasten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:29

Sulo viihtyy välil vaa hetken selällää.Piki taas nukkuu jatkuvasti selällää eikä oo moksiskaa jos masusta rapsuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 18:12

Ei oo kissaa - mutta koiralapsi makaa välillä kuin "Pispalan likat " konsanaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 14:22

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 16:25

Tuli mieleen mun edesmennyt kölli ja kille.Oli valkoisella pohjalla puna ,mustaa väriä .Mahtavat luonteet niin hellyyttävät. Aina nukkui kintut taivasta kohden .
Nyt mun nuorissa kissoissa nassu,ville ja kille nukkuu kerällä.Mutta eiköhän vähän varttuneempana , osaa rentoutua.