Kuluttaakohan purkansyönti extrakaloreita?

Liikkuuhan siinä leuatkin kokoajan... ;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.01.2010 - 21:01

Ei se luultavasti kaloreita polta, mutta hyvä on uskossa elää. Leuat vain heilumaan reilusti, tiedä vaikka hoikistuisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 15:03

purukumin syönti nostaa syljen eritystä voimakkaasti ja sen pureskelu kuluttaa kaloreita. syljen erityksen kasvu nopeuttaa aineenvaihduntaa ja näin laihdut

väitettiin jollain keskustelupalstalla, en ole kokeillut tuota dieettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 15:09

voi et kunpa oiskin totta ... mut minun kohdallani jo makean näkeminenkin lihottaa saatika haisteleminen syömisest puhumatikkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 16:22

Ainankin leukaniveliin se käy ja kehittää ilmaa vatsaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2010 - 17:11

Ei varmaankaan siinä mittakaavassa, että kannattaisi kauheasti sitä jauhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 17:27

ei mielestäni koska luulen että pureskelu vaikuttaa vain leukalihaksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 21:04

Minä saan siitä vaan ilmavaivoja :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:36

Varmaan lähinnä siinä mielessä että kun jauhat purkkaa niin silloin et yleensä syö mitään muuta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 22:23

Humpuukia