Eilen, sunnuntaina vietettiin housutonta päivää? Mistähän olikaan kyse?

Lisätty: 11.01.2010 - 16:54

No ei miulkaa ollu ko vähän aikaa housut pois...ilman metroa.

Avainsanat: ne keksivätkin hömppää kaikenlaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 20:45

minä olin sisällä varmuuden vuoksi ilman mitään housuja kun en oikein tunne traditioa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 15:02

nyt kyl on ihan kaamee aukko sivistykses, ku en tollasest tienny mittää ja koko päivän olin housut jalas vieläpä pitkät sellaset...mitähän tuo sit tarkoittaakaan...no kurkin tänne ain välil ja joskos sekin seikka sit selveis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 15:04

wikin kertomaa:
Housuton päivä on humoristinen juhlapäivä, jota vietetään ympäri maailmaa, mutta etenkin länsimaissa. Se on aina toukokuun ensimmäisenä perjantaina. Sitä voi juhlia olemalla ilman päällyshousuja.

täällä taas:
yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010...59819.html
Maailman suurkaupunkien metroissa saattoi sunnuntaina törmätä erikoiseen näkyyn - ilman päällyshousuja liikkuviin matkustajiin. Sunnuntaina vietettiin nimittäin vuosittaista housutonta päivää, jonka järjesti ensi kerran vuonna 2002 newyorkilainen improvisaatioryhmä Improv Group.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 16:26

Teiköhän isonkin mokan,kun minulla oli kokopäivän housut jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 16:46

olenkohan taas nukkunut Prinsessa Ruususen unta ?

vai oliko viime sunnuntaina tosiaan toukuun ensimmäinen perjantai ?

vai enkö muuten vaan ymmärrä näiden housuttomien huumoria ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 17:09

Parempi kun en tiennytkään.
Täällä taisi olla aamulla vielä 25 pakkasta, joten vilu olisi tullut. En kyllä törmännyt yhteenkään housuttomaan, vaikka pitkän lenkin teinkin, joten sivistys ei oikein vielä ole ehtinyt tänne lakeuksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 19:23

En ole aikasemmin kuulut tämmösestä housuttomasta päivästä...Mitäköhän olisi ukkokullat tuumanneet...kun olisimme koko päivän ilman housuja juoksennelleet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 20:13

housutpois

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.01.2010 - 21:00

Olipa taas uusi juttu minulle. Melko tiukasti oli tuplapökät jalassa koko päivän. Joten en siis tainnut viettää ko. päivää ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 21:29

Olin housutta vain saunassa ehtoolla. Riittää sekin perinteeks.