Onkohan sittenkin Paavo Väyrynen paras...

...Kestustan johtoon Vanhasen jälkeen, Paavolla on kieltämättä
aikamoinen tietämys Suomen tilasta jollaista ei kenelläkään muilla
nuoremmilla ole, vai havitteleeko Keskusta kiiltokuvamaista ilmettä
johtoon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 15:24

Soso-soso, silloinhan pitäisi pressakin erottaa, sehän on paljon vanhempi. Mikä on etu siitä että on nuori ja kokematon? Mihinkään toisenlaiseen eli suorittavaan työhön ei voi verrata poliitikon työtä ja taas kerran, nyt on kyseessä Kepun pj:n pesti, ei pääministerin. MInulla ei ole äänivaltaa asissa koska en kuulu ko. puolueen toimielimiin mutta mielipide asiasta on kyllä!

Lisätty: 12.01.2010 - 12:09

Jokainen poliitikko pyrkii... muutenhan ne ei siellä edes olisi eivätkä siirtyisi tehtävästä toiseen. Eli ei ole Väytysen synti lainkaan.Pyrkyreitä pikemmin ovat ne nuoret jotka kasvot ja silmät loistaen odottavat että heitä kerjätään johtopaikoille (ja ilman vakuuttavia ansioita).

Kysyjän kommentti

Vastauksesi oli hyvä ja puolueeton, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.01.2010 - 13:23

No ei ole, ja mitä kiiltokuvamaista kyseisessä henkilössä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:31

Paavolla on ainakin Keminmaalla viinikellari missä hän istuskelee, maistelee ja muistelee. Puuhaapa vielä kirkkoakin sinne Navetan ylisillä olevan ravintelinsa naapuriin. www.webinfo.fi/keminmaa/Pohj...nranta+Oy/

yle.fi/alueet/lappi/2009/12/...48095.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:55

en nyt kyl tajuu , et eix noi vanhat kuppet vois jo jäädä takaviistoon ja nuoremmille antais sijaa ...kyllähän heitin ääni siel keskustankin leireis kuuluu vaix ei huutaiskaan...mut nuorille sijaa ja uuta näkökantaa sinnekin pesään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 14:13

Kylhää miekii ain sanon tual` töiss`, että ottakaa nuorempia hoitajia työhön. Uutta verta ja uusia tuulia, että sillai. Me vanhat jo kohta kalkkeutuvat joudamme vintille vanhoja hyviä aikoja muisteleen....jos vielä muistaa mitä pitikään muistella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 17:41

Ei varmasti huonoin valinta.
En juuri tunne keskustan väkeä, mutta pahoin pelkään, että kuka tahansa pj:ksi valitaankin, saa päälleen aikamoisen ryöpytyksen alta aikayksikön. Etenkin jos hänestä tulee vielä pääministeri, niin epäsuosio on taattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 18:16

No ei todellakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.01.2010 - 20:57

Mieluummin se saisi tulla niistä nuoremmista kavereista. Paavo saisi painua jo eläkkeelle perheensä pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 21:36

Emmää ny oikke tierä tost Paavost, vois kyl jo jäärä kottiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 21:44

Paavo on paras ja viisain,et kokenein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 00:46

Paavossa ei liene muuta pahaa kuin se ainainen pyrky ...kokenut ja osaava se ainakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 12:03

Paavo oli aikanaan hyvä tuote, mutta hyväkin tuote vanhenee lopulta ja joutanee syrjään tuoreempien tieltä joten eiköhän nyt ole jo muiden aika tehdä päätökset kepussakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:46

Riippuu tietysti vastaehdokkaasta, mutta vaikea ainakaan tällä hetkellä on tuosta puolueesta parempaakaan löytää. Tosin kun arvostellaan että joku on liian nuori, niin eihän Paavokaan ollut edes kolmeakymmentä vuotta kun hänet valittiin ministeriksi joten ei ikä pelkästään voi olla ratkaiseva tekijä.
Anni Sinnemäki on syntynyt vuonna 1973, Paula Lehtomäki 1972.