Minä olen ihmetellyt kun kahvipaketteja ei nykyään saa auki?pitää leikata saksilla.

Onko vähentynny näppivoimat,vai mkisi en saa..saatteko te auki miten?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 12:58

Valmistajien konstit monet,joku paketti aukeaa vaan vetämällä sivut erilleen ja toiset pitää leikata,mutta sama metodi viinipullon kanssa,harva on jäänyt ihmiseltä avaamatta ja sitä kautta juomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 12:41

minulla ihan sama juttu.. ei tahdo purkit eikä pussit auveta , ei sit millään .. naurattaa oikke , kun lukee avaa tästä ja parit näpit osoittaa paikkaa mistä se kätevästi avataan.. hohoijaa sanon vaan ja sakset saa olla kyl kokoajan saatavilla näilä näpeillä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 12:46

Joo se on tuo kahvipaketin avaaminen nykyään oikein
taitolaji. Sormet pitää olla ihan kuivat kun rupeaa botaamaan
niitä auki, näillä konsteilla ei saksia tarvita, mutta kyllä kieltämättä
avaaminen jos ottaa patttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2010 - 13:00

Hyvin on vielä auenneet näppivoimilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:07

Kylhän tuo sormista voima pakenee, mutta vielä olen saanut kahvipussin auki. Joskus maitopurkkikin voi olla tiukassa liimassa...työssä niitä joutuu toisille avaamaan päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 14:09

sorminäppäryyttä ja sormivoimia se kyllä vaatii enemmän, ehkäpä aromit pysyvät paremmin paketissa kun on kunnolla kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 17:25

Näin on ja monet muut tuotteet on umpioitu niin että saksilla vaan auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 17:44

Aukeaahan nuo, kun tarpeeksi kovaa repii.
Suurempi ongelma on se, että tuoteselosteet painetaan joka vuosi aina vain pienemmällä fontilla. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 20:12

kyllä ne ihan käsivoimin aukeaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 20:29

Minäkin saan vielä kahvipussit auki, mutta usein se repeää niin että kahvia valuu ulos. Pitäisiköhän oikein valittaa vaikka Pauligille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.01.2010 - 20:54

Olen jo ottanut suosiolla sakset käteeni sitä avatessani. Huomattavasti helpommalla pääsee ja nopeammin saa auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 21:31

Kyllä on paketit tiukasti kiinne,muta vielä olen sen auki saanut ilman saksia.On se vaan kummallinen tämä pakkausten maailma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 00:53

Tiiviisti pakattuja tuotteita mahtuu rekkoihin enemmän ja hyvin suljetusta pakkauksesta ei vuoda mitään, joten kaupassa ei mene tuotteita hukkaan. Lisäksi kahvin aromien säilyvyys on mitä tärkein asia, joten ei mulla ole valittamista.