Käytätkö minälaista suolaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 13:02

Mulla kaikki suola on sormisuolaa,myllyssäkin,jokunen maustettua sitruunalla tai rosmariinilla.
Huono homma siinä,että maistuvat niin hyviltä,että helposti lisää vain sen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 12:35

Rukiin käytän merisuolaa,ja muuten tavallista pöytäsuolaa mihin on lisätty jodia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 12:39

mul sellanen mylly josta sit merisuolaa kiertelen muutaman kerran.. minusta meri suola on vaan kaikkein parasta .. ja pottuihin käytän karkeena , sekä kalaan...jos laitetaan esim.. savustus uuniin , niin annan olla sen jonkin aikaa ja sit isommat suola kokkareet pois , on noin ainakin tullut hyvä ja paistaessa sit myllystä....on meillä sitä vihreää (kansi) suolaa , mitä lie huippu terveellistä, kun ei saa tulemaan mitään makuakaaan..jot merisuolas riittää pien määrää antamaan hyvän maun.. mut tämä vain oma makuelämykseni ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2010 - 12:59

Käytän merisuolaa seka tavallista jodipitoista suolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:08

Jodisuolaa, merisuolaa, sormisuolaa ja Herbamaren yrttisuolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 14:12

joditonta suolaa, olen jodille allerginen.

( mitenkähän sitten kävisi, jos tulisi säteilyvaara, en voisi popsia joditabletteja )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 14:36

Minä käytän Pan-suolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 14:53

aromisuolaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 15:11

Harvoin käytän suolaa mutta sellainen karkea merisuola- yrttimauste-sekoituspurkki löytyy kaapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 16:34

Joskus laitan hivenen Pan-suolaa. Suolan käyttö muuttui verenpainetaudin myötä.Merisuolaa on myös kaapissani. Harvoin käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 17:01

Aron Mattia ripottelen joskus leivälle.
Lohet suolaan tavallisellä merisuolallaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 17:18

Käytän ruokasuolaa, kotimaista, ka sitten huomasin (kurkkasin äkkiseltään kaapin sisältöö), niin yllätys, yllätys tää toinen suola, jota käytän; Jozon, Hieno suola -nimeltään (jodioitu) onkin hollantilainen, aika usein käytän myös merisuolaa, karkeaa ja puolikarkeaa... täytyykin alkaa lukee nuo pienellä präntätyt jutut taas kaikis purkeist ja purnukoist, jot mistä maasta tuleevatten = suosi suomalaista:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 18:18

Ainoastaan merisuolaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 19:19

Pansuolaa, mainos: sisältää hyviä kivennäisaineita ja on terveysvaikutteinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 20:41

Mie se käytän ruususuolaa tai himalajan suolaa. Siinä ovat nuo kivennäisaineet kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 00:51

Pan-suolaa laitan, jos ohjeessa käsketään. Valmiin ruoan päälle en ole ikinä laittanut suolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 17:53

Merisuolaa ja pansuolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:33

Niukasti käytän suolaa,mut pan suola pakkaus kököttää kaapis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:26

Viimeksi oli maustekaupasta ostettua savusuolaa jonka piti olla hyvää hieman karkeamman koostumuksensa takia nimenomaan kaloihin. Maussa en huomannut minkäänlaista eroa tavalliseen suolaan, savulle se tosin tuoksui joten suuri pettymys oli tämä "savusuola".
Nyt on kaapissa sitä perinteistä Jozoa ja Pan-suolaa.
Valkosipulia ja suolaa ei kannata yhdistää, toimii omissa purkeissaan parhaiten.