Mistä on talvikenkiesi vuori tehty?Onko lämpimät?

Minulla on vuorattu lampaannahalla ja ovat lämpimät.

Avainsanat: lampaannahka lämmin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 12:49

joo jotain karvaa on , mut pitääkin katsoa , tai no melkein luulen et ovat kai jotain tekokarvaa , no just ostin uutet , et en ole viel niihin perehtynyt , mut olivat jo jalas ja hyvin istuivat konttiin ...

Kysyjän kommentti

Mukavuus kengässä on tärkeä pointti,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 13:04

Mulla on käytössä vaelluskengät,ei karvoja,mutta hyvät lämmittävät sukat niissä.Ikivanhoissa elefanttitossuissa kulunut lampaan karva kait,mutta kulkevat ohuilla sukilla,ei palella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:31

Ihan talvikengissä on jokunlainen karva..lenkkeillessä käytän varrellisia koretex kenkiä..ja villasukeat jalassa..hyvin on tarennut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.01.2010 - 20:52

En tiedä mitä karvaa on mutta kova niillä on pakkasenkestävyys. Pyhätalvikengissä ei ole oikein minkäänlaista lämmikettä, sukka vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 21:30

Villaa on ku käytän noita huopikkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:07

jotain karvaa linevät minun kekäni olevan sisäpuolelta.ihan lämpöiset ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 17:54

Mokkakengissä jotain karvaa, saappaissa jokin lämmin kangas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:19

CAT kengillä mennään syksy, talvi ja kevät.
Piti luntata jotta selviää mistä kaikesta se on oikein tehty, seuraavaa paljastui;
-Päällinen nahkaa, joka on käsitelty vettä hylkiväksi.
-Sisäpohja nahkaa ja vuori kangasta.
-Erityinen ulkopohja, joka sopii liukkausiin oloihin ja hylkii öljyä.

Alle -15C pakkasessa pärjää hyvin, mutta -20C kun oli mittarissa niin kyllä oli varpaat kohmeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:21

kesä lenkkareissa menty viimeiset 10v.tta. en kyllä vuoresta tiiä.

Lisätty: 13.01.2010 - 21:22

on lämpimät en valita.ei liukkaat