Minä toistan kysymyksen , menovinkkejä Helsingissä kullttuurin ystäville, esitetty 08.02.08

tietoa pitäisi löytyä.

Avainsanat: minÄ katsoin ensimmÄisen kysymyksen halukkaat voivat kerÄtÄ pojoja sieltÄ.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 15:07

Heureka ei ole Helsingissä vaan Tikkurilassa eli Vantaalla. Ateneum ja juuri nty ajankohtainen. Talvella ei ole Hietalahden tori auki (Hietaniemi = hautausmaa... siellä ei myydä mitään...!), Kiasmassa voi käydä talvella, samoni taidegalleriossa joita löytyy iso liuta eri puolilla kaupunkia. Suomenlinna on hieno nähtävyys mutta keskellä talvea eli juuri nyt siellä on kylmää.
Vanha kauppahalli on aika kiva, sinne läytävät tiensä ainakin ruotsalaiset turistit.
Sibeliusmonumentti....
Kaupunginmuseossa on vielä upea näyttely "valokuvia vanhasta Helsingistä" eli Signe Branderin ottamia kuvia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 12:06

tarkoittiko nimim. ehkä kulttuuria?
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/18 Paras vastaus
Vastattu: 11.02.2008 - 21:25

heureka

Heureka on on kylläkin Vantaalla.
(latojan huomautus).

Lisätty: 11.01.2010 - 17:27

Huomasitteko että tuo kysymys on nro18 ja liki vuoden vanha, siihen vastaaminen on turhaa, sekä kaiken lisäksi anonyymin tekemä, hyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 12:26

www.hel.fi
Hel.fi-etusivu > Palvelut > Kulttuuri ja kirjastot >
www.hel.fi/static/mirror/www...astot.html
Muuta:
www.designdistrict.fi/
www.fennica.net/k47.htm
www.helsinki.fi/
www.hel.fi/wps/portal/Kaupunginmuseo

Lisätty: 11.01.2010 - 17:06

Kirpputorit:
www.vuolanne.net/kirpputorit/#HELSINKI
Kartat ja liikenne:
www.hel.fi/static/mirror/www...kenne.html
Palvelukartta:
www.hel.fi/palvelukartta/
Matkustajan opas:
www.hsl.fi/FI/matkustajanopa...fault.aspx

Lisätty: 11.01.2010 - 19:00

Helsingin Viralliset matkailusivut
www.visithelsinki.fi/Suomeks...ailija.iw3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2010 - 12:38

Suomenlinna, Seurasaari, Ateneum, Kiasma, eri museot, sekä samalla reissulla sopii kuvioihin myös se Heureka Vantaan Tikkurilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 12:52

kesällä hietaniemen tori , ja talvella erillaiset kirpparit .. sieltää kyl löytyy jos jonkin näkköissii kultturellei ...kirjoja , levyjä ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:11

Aikas niukkaa kulttuuria 2008 vuotena,montako napsulaista silloin olikaan?Putte-46 ym. jo antoivat edustavia linkkejä,joihin lisäisin Hakaniemen torin ja hallin,siellä käydään kauppaa ja suurin osa tavallisia kansalaisia turistien pällistelyn sijaan,jota Vanha Kauppahalli on täynnänsä.
Hakaniemessä paljon etnisiä kauppoja,joissa laaja valikoima vaikka mitä.