Tänään minulla tulee vuosi täyteen napsussa ja kyllä on vuosi vierähtänyt nopeasti.

Avainsanat: vuosi napsuilua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 10:16

niinhän nuo vuodet (nykyään) hurahtavat hetkessä,

onnittelut vaan päivänsankarille ja mielenkiintoisia hetkiä jatkossakin

(ja olisi se vuosi varmaan voinut kulua paljon huonompienkin harrastusten parissa)

Kysyjän kommentti

Kyllä napsuttelu on mukavaa ajankulua.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 10:19

Joo kyllä näin on.ET VUODET VIERII YSTÄVÄ KALLIS. Toukokuussa tulee minulle 2 vuotta täällä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:45

Onnea kun on vuosi täyttynyt..perässä tulen..minulla tulee 20.1 vuosi täyteen. Olen vaan ollut paljon laiskempi täällä Napsussa...pitää alkaa kirimään..en kyllä sinua kiini saa..
Kyllä on tosi nopeasti vuosi vierähtänny.ja on ollut ihan hauskaa Napsussa..tästä ei kyllä voi luopua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:54

Minä toivotan sinulle jatkoa , minä olen jatkossakin ystäväsinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 11:10

Onnea vuosijuhlan johdosta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 11:41

Perässä tullaan,toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 11:45

Olet siis liittynyt aikalailla samaan aikaan kuin minäkin.
Ei muuta kuin jatka samaan malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 11:47

Onnea 1-vuotiaalle ja tota kissanpentua älä hävitä Timppa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:02

no piti oikein käväst katoo omaa profilii niin 8.1 tuli minullekin vuos, jot onnee vaan meil molemmil :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:14

Lämpimät onnittelut sinulle meiltä Vilman kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.01.2010 - 20:39

Onnea ahkeralle napsuttelijalle, minäkin tulen pian perässä. Tulkoot vuosia vielä lisää sinulle täällä napsuttelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 00:28

Onnittelenko vai otanko osaa :) Toivottavasti viihdyt jatkossakin