Viihtyisiköhän tuolla Funchalissa kahta viikkoa huhtikuun lopulla?

Mahdollinen matka 18.4.-2.5.2010.
Kokeneilta utelen.

Avainsanat: funchal madeira funchal madeira

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 00:32

on tullut viihdyttä toisenkin kerran viimeksi kuluneiden kolmenkymmenen vuoden aikana, näillä näkymin taas kerran maalis-huhtikuun vaihteessa

en nyt rupea mitään erityisiä mainostelemaan, siellä vaan on kiva olla, eikä ilmastokaan ole kehnompi, paremminkin päin vastoin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 23:11

Kyllä viihtyy! ... nimittäin jos tykkää kävellä levadoilla ja pitää kauniista kukkasista ja näköaloista. Rantalomapaikkahan se ei ole, koska siellä on kallioisia rantoja, mutta muuten on oikein kaunista maisemaa. Ai niin, pääseehän sieltä pikku laivalla läheiselle saarelle, jossa on rantapaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 23:22

Kyllä viihtyy, sanon minäkin. Edellisten lisäksi siellä on hienoja laakeripuumetsiä vaeltaa. Taitaa olla meilläkin matka suunnitteilla sinne samoihin aikoihin. Jäi viime vuonna vielä paljon näkemättä ja monta polkua vaeltamatta. Ruokakin oli hyvää ja aaahhh ne kauniit maisemat. Rantalomaa siellä ei voi viettää, kallioiset, jyrkät rannat, mutta on merivesialtaita ja hotellien uima-altaat joten kastautua voi niissä mielin määrin. Kerran olen käynyt ja ihastuin niin, että uusi matka houkuttaa. Huhtikuulla siellä on ne kukkaismarkkinatkin ( 17-18.4 )

Lisätty: 10.01.2010 - 23:25

www.kolumbus.fi/auli.aarela/...nchal.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 00:22

Edellä kerrotun lisäksi kahviloissa voi kuulla fadoa ja rantakadun kauppiaat tosi aktivisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 07:37

Varmasti viihtyy.Pari kertaa ollaan oltu.Madeira on niitä harvoja paikkoja,mihin voi mennä useammin.
Saari on Porto Santo,missä on upea hiekkaranta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 20:20

Voi, pari viikkoa siellä kuluu nopeasti. Muutama levadakävely, visiitti Nunnalaaksoon, Monten vuorelle ja lähikyliin ja ihan vaan kävellen kaupungin katselua. Katedraali ja muut kirkot kannattaa käydä katsomassa, niin upeita ovat. kauppahallissa kannattaa käydä useampanakin päivänä.