Katsoitteko hauskan Tohtori Kiminkisen??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 17:09

Mielestäni tuollaisia tyyppejä pitäisi olla lääkäreinä enemmänkin. Siinä saa selkeitä ja ymmärrettäviä vastauksia.Tavallinen tallaajakin kiminkistä ymmärtää. Kyllä sitä ohjelmaa mieluusti katselee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 19:10

Olen hänen vannoutunut ihailijansa,siinä on vasta kansanomainen lääkäri,ei jännittäisi yhtään hänen vastaanotollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 19:53

Tottahan toki katsoin, kun tuttu mies kyseessä. Suosittelen lukemaan myös hänen kirjojaan, täyttä asiaa selevällä suomenkielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2010 - 20:32

Oletin sen olevan uusinta, joten en katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 21:16

jos tämä on uusintaa , niin alkuperäis jaksot katsoin ja jopa ne uusinnatkin .. mut josnyt katsois senkin sit ens kerralla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:38

Olen katsonut hänen ohjelmansa aiemmin. Siinä vasta kunnon vanhanajan kylälääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 06:58

En kerenny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 07:05

Piti kattoo, mut tuli muuta tekemistä.Siinä sitä on symppis tohtori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:29

En nyt katsonut.Mutta olen usein katsonut.Aika hauskat jutut juuri tällä lääkärillä.On joskus hauska kuunella radiosta kun hän myös siellä puhuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 12:56

Katsoin nyt mutta taitaa jäädä jatkossa sen katsominen. Hauska lääkäri... enpä tiedä miltä tuntuisi jos lääkäri puhuisi tuolla tapaa... siis niillä sanoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 16:39

Kyllä on mukava tyyppi. Osaa ottaa asiat haltuunsa, sekä potilaat siinä ohessa. Tällaisia tyyppejä tarvitaan hoitoalalle enemmänkin eikä sellaisia tuppisuita.Hyvä Kiminkinen!