Kumpi on terveellisempi vaihtoehto, syödä kanan lihaa vai kananmunia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 19:45

Kyllä minun mielestä on kananliha terveelisempää syödä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 19:22

itse en ole korkean kolesterolin vuoksi syönyt kananmunia vuosiin, ja jos syön niin vain valkuaisen.

mutta täällä kohuväite: sika, kanamuna ja naudanliha ovat terveysruokia
www.aamulehti.fi/teema/terve...kia/151580

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 19:54

Luultavasti kananliha on terveellisempää.Näistä kananmunista on monenlaista tutkimusta ,jotkuin on puolesta ja jotkuin on vastaan,ota siitä sitten selvää.Meillä syödään kananmunia tosi vähän,mutta joskus niihin tulee himo ja sitten niitä on pakko paistaa ja silloin syön useamman kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 20:10

kaikkea kohtuudella,
sillä reseptillä olen pärjäillyt suht koht mukavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2010 - 20:29

Kananliha. Se ei nosta kolesterolia ja sitä voi syödä vaikka joka päivä, kun taas kananmunia ei mielellään saisi joka päivä syödä. Riippuu tietysti munien määrästä, minkä päivässä poskeensa pistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 20:35

Itse syön enemmän kananlihaa, koska kananmunat kohottavat kolesterolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 20:58

Liha varmasti, saa syödä suhteessa paljon enemmän kuin niitä munia.
Täällä menee kana kerran viikossa ja munia kerran kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 21:19

kyl minustakin se kananliha ois parempaa, kuin ylen palttinen munan syönti,mut nykyisin kyl suositellaan muna päivässä, no jos ei päiväs niin vaix viikossa , siinä kun taas on niitä hyviä juttuja erillä lailla , kuin lihassa .. itse olen asikamoinen kananmunien syöppö , ne vaan kerta kaikkiaan ovat niin njam...ja kaloripitossii ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 21:47

Kyllä vaan kannattaa lihassa pysyä...munia käyttäkäämme kohtuudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 07:00

Liha ehdottomasti