Mietiskelin,että kantsuuko pitää ulkomailla ollessa puhelimessa päällä lentokonetila tai 3G-tila poissa käytöstä?

Avainsanat: lasku ei saisi yllättää lentokonetila päällä tai 3g poissa käytöstä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 21:01

Jos lennät Amerikkaan niin puhelimella ei uusien ohjeiden mukaan saa käyttää nettiä eikä ottaa satelliittiyhteyttä lainkaan...

Kysyjän kommentti

Moikka;en lenna Ameriikkaan;mutta olen ratkaissut siten;etta pidan toosan lentokoneella jq toisinaan taas en;silla maksanhan tulevat viestien vastaanottamisen esim;operaattorin lahettamat;roaming esto on jo enka muutenkaan alkais surffailemaan;.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 14:19

olen aivan normaalisti pitänyt puhelinta "päällä" ollessani ulkomailla, nokia E60 ja 3g liittymä.
ellen vastaa tai itse soita, ei ole tullut ylimääräistä laskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:32

Pidän ulkomailla virran poissa puhelimestani, paitsi silloin kun tekstaan kotomaahan niin täytyy hetken pitää päällä. Samalla näkyy tulevan viestit kotomaastakin. Lasku ei pääse yllättämään eikä tarvitse kellekkään lyödä luuria korvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 20:18

silloin kun työtehtävät ei ole muuta edellyttäneet, olen pitänyt puhelimeni äänettömällä ja ja käyttänyt vain omien tekstareiden lähettämiseen (harvemmin myös soittoihin)