Onko teillä ns. hätähousu kavereita jotka soittavat puhelimeesi...

...niin vähän aikaa ettei kerkiä vastaamaan, yleensä kännykkäni on
keittiössä neljän metrin päässä mutta ei kerkee kun soitto jo lakkaa.
Soitatteko heti soittajalle. Onko nämä niitä ns. pummisoittoja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 13:43

Mun mielestä just niitä,enkä vaivaudu soittelemaan perään.Pitää ihmisellä olla sen verta malttia,että odottaa pari silmänräpäystä vastaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 13:56

Ei tällä hetkellä ole, mutta aiemmin sovittiin lasten kanssa tuollainen käytäntö, ettei saldoraja ylity.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:16

lastenlapsille olen sanonut ,et soittakaa häläri niin soitan sitten, mut muut saavat soittaa uusiks, jos en kerkeä vastata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:25

onhan niitäkin ja se ottaa aivan helv..tisti päähän ku ei kerkee puhelinta taskusta ottaa ku soitto jo lakkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:28

Onneksi ei enää ole mutta lapsellani tuntuu olevan sitäkin enemmän. Olen häntä koettanut muistuttaa ,ettei tuollaisiin hätäisiin soittoihin kannata takasin päin soitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2010 - 18:51

Ei ole tuollaisia. Päin vastoin soittajat antaa hälyttää vaikka kuinka pitkään, ja jos en vastaa syystä tai toisesta niin jo heti kohta soittavat uudestaan taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 19:10

Ei ole hätähousu kavereit..antavat hälyyttää pitkään...soittavat uudestaan jos en ole tavotettavissa..
Joskus soita takaisin..kun huomaan vaikka tytär yrittänny soittaa..silloin on jotakin asiaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 19:45

Kyllä joskus soittaa joku hätäinenkin ja soitan sitten perään,mutta harvoin selaista tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 20:13

Ei mulle satu noin.Se mua harmittaa kun mulle ei vastata ollenkaan vaikken mä ole ns hätähousu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 21:05

Tulee nykyisin niin vähän soittoja että kun joku soittaa tänne niin ymmärtää kyllä antaa soida vaikka minuutin. Nämä ketkä soittaa vaan "häläreitä" antavat itsestään sellaisen itaran kuvan että eivät raaski soittaa ja maksaa puhelua vaan heille pitäisi aina muiden soittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:33

Minun kaverini antavat hälyttää pitkään, sillä tietävät että minulla kestää ennenkuin ennätän puhelimeen. Hälytyksen pituudesta tunnistankin hyvin onko soittaja kaupustelija vai kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 09:54

pummejahan ne. en kyllä soittele takaisin jos on niin vähän aikaa soinut. soittakoon ite jos on tärkeetä asiaa. hyvä kaveri voi olla ilman hyväntekeiväisyyttäkin ;)