Onko sinulla käytössäsi kipukoukku?

Mie en ole edes nähnyt sellaista vekotinta.

Avainsanat: kipukoukku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 13:32

Ostin isälleni pari vuotta sitten. Kokeillut olen.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti kipukoukusta oli apua isällesi.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 13:14

olen kyl nähnyt sellaisen jossain messuilla , mut en itse sellaista ole käyttänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:30

joo ja kyllä se on auttanutkin monen monta kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:31

Omassa käytössäni ei ole mutta joskus olen sellaista hiukan kokeillut. Varmaan säännöllisellä käytöllä sillä jotain suotuisia vaikutuksiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:32

markkinoilla ja messuilla olen sellaisen nähnyt, itsellä ei omakohtaisia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2010 - 18:57

Ei ole koukkuja eikä kipuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 19:15

Itsellä ei ole..mutta yhdessä paikassa missä käyn siivoamassa..on kipukoukku,mitä olen kokeillut...ja ihan hyvän tuntuinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:26

Olen kokeillut sellaista, mutta en ehkä osta itselleni. Varmaan on hyvä jos kädet on kunnossa niin että sillä pystyy painelemaan kipukohtaa. Kovastihan sitä kehutaan, mutta kova on hinta puulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 01:24

Olen nähnyt, mutten kokeillut. Käsittääkseni sillä on tarkoitus hieroa sitä lapaluiden välissä olevaa istumatyössä helposti kipeytyvää kohtaa. Osaan venytellä selkäni auki ilmankin, joten en ole ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 08:48

Syksyllä joillain messuilla mies esitteli ko. kapinetta, suu vaahdossa. Kokeilin ja ukko lähes pakotti ostamaan sen mutta eipä onnistunut. Ajattelin että jonnekin komeron nurkkaan se hautautuu kuitenkin. Oli aika kalliskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 16:33

Saatiin sellainen, nuorempi koira tykkää siitä kun kyhnyttää sillä ;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 13:19

Ei ole vaikka tunnen niitä valmistavan yhtiön johtajan henkilökohtaisesti.