Käytätkö saunoessasi laudeliinaa vai peflettejä?

Miulla on ihania laudeliinoja joita olen saanut lahjaksi.Kerrostalo saunassa on välttämättä takapulen alla oltava jokin suoja.

Avainsanat: laudeliina pefletti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 13:33

Meillä käytetään aina pikku pyyhkeitä jotka menee heti pesuun käytön jälkeen

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksestasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 12:53

Jos ei välttämätöntä,mutta mukavampi makoilla omilla pellavapyyhkeillä saunan lauteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:54

Pieni pyyhe on joskus mutta ei aina sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:05

molempia , siten et laudeliinan päälä on pehfetti tai sit pelkkä pepun alusta vaan..mut aina kyllä joku alusta pitää olla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:10

pellavainen laudeliinakin on, ihan itse opelema, mutta välillä vieraissa peflettejä käytän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:31

Kyllä meillä käytetään laudeliinoja. vaihdetaan välillä,likaiset pesuun. ja uudet tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:28

meillä on laudeliinoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:31

Meilläkin on käytössä laudeliinat, pellavaisia enimmäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:54

En kotioloissa kumpaakaan, mutta yleisissä tiloissa liinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 16:01

Kumpiakin löytyy kylpyhuoneen kaapista mutta en käytä kotosalla kumpaistakaan.
Mukana en viitsi raahata niitä kun yleisissä uimahalleissa ja kylpylöissä on paperiversioita oven edessä isot pinot, niissä kyllä käytän ja taitaa se käyttö olla niissä ihan pakollistakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:32

Kotona meillä on käytössä pitkät pallavaiset laudeliinat. Jos mennään kylään saunomaan, otan varmuuden vuoksi pefletit mukaan vaan kylläpä jokaisessa kodissa ne yleensä on tarjolla talon puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 19:18

Kyllä käytössä laudeliina..on muvampi istua löylyissä..tai käydä ihan selälleen ja jalat kohti kattoa..seinää vasten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:25

Yes, olen kova likka kylpemään... on takamuksen alla aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 01:22

Laudeliina pakataan kassiin, kun lähdemme uimahalliin. Taloyhtiön saunassa en käytä mitään pepun alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 13:14

Koti saunassa meillä lauteen pituinen pellavaliina .Uimalassa en käytä.