Kuka osaisi tehdä visaisen kysymyksen tietokonemaailman aiheista

ps. tarvitsen kysymystä yhdelle tietokonetekniikan insinöörille joka
kaiken tietää, jos kysymys tulee niin mainitsen profiilimerkkisi hänelle.

Lisätty: 10.01.2010 - 12:58

Sais kyllä olla vähän vaikeampi, kuules Pate.

Lisätty: 10.01.2010 - 13:22

Palisanterilla on jo aika hyvä 8 pistettä, mutta odotan ihan kymppi kysymystä jos suinkin...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 09:35

Miten saisin poistettua pysyvästi seuraavan ilmoituksen: “This copy of Office is not genuine”?

Kysyjän kommentti

Sehän oli hyvä vastaus / kysymys, kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 12:55

Anonyymi kysymys:Mikä on modeemi ja kuinka se pelittää?

Lisätty: 10.01.2010 - 14:10

Miumau,se olikin "anonyymi"kysymys,eiks ollutkin hauska????;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:14

miten koning cmp-usbvgs audio/video grabberin saa toimimaan kivuttomasti.
mitkä piuhat pitää hommata laitteen lisäksi ja mihin reikään liitettävä pc:ssä ja videotallentimessa.
nääs haluaisin tallentaa vanhat vhs:sät digimuotoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 01:21

Mikä tiedosto on hal.dll.? Toinen koneemme on jumittunut käynnistysvaiheeseen ja sanoo, että kyseistä tiedostoa ei löydy tai se on vioittunut tms. (En siis muista enää tarkkoja sanoja, sillä se on ollut käyttämättä nyt aika kauan.) Koneessa on Windows XP.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 09:11

Mikä olisi hyvä adsl-modeemi/reititin WLAN- kotikäyttöön
Kyseessä 100 m2 "oikea kivitalo", rakennettu 1930-luvulla, siis seinät jumalattoman paksua, tiiltä ja betonia.
Sen verran tiedän kokemuksesta, että Telewell TW-EA510 v.4 ei ole tarpeeksi "kantava", ei edes Telewellin suunta-antennilla vahvistettuna.