Toin 5 vuotta mökillä olleet sukseni kaupunkiin. Vieläkö uskallan niillä näyttäytyä ladulla ja vieläkö teippivoide toimii?

Lisätty: 10.01.2010 - 10:48

Teippi laitettiin silloin liikkeessä ja toimi sinä talvena aivan hyvin, kun oppi sen painon siirron. Sukset ja sauvat ja monot ostin myös silloin. Hela hoidon, mutta ovat nyt olleet about neljä talvea piilossa, käyttämättöminä mökillä. Odottelevat nyt tuossa parvekkeella. Pakko kai on lähteä kokeilemaan.

Avainsanat: hiihtäminen suksivoide

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 11:13

Tottakait voit hiihtää suksillasi,älä välitä tippaakaan näistä muotiketkuista,liikunta on pääasia ja siitä nauttiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 10:36

pitoteipistä tarinaa:
www.seponkotisivut.com/testaamuut.php

" Hiihto on, paitsi välineurheilua, myös tekstiiliurheilua. Ei ole ollenkaan samantekevää, miten pukeudut kun valmistaudut hiihtolenkille."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 10:36

Taitaa molemmat olla jo vanhoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 11:34

no toki kehtaat siel ladul se teippi hommakin sit selvii...hyvää hiihto onnea sinulle sinne ladulle nyt sit vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 11:47

Minulla on liki 20 vuotta vanhat "kalastajat" murtomaasuksina ja vähän vanhemmat "tyrästarit" lasketteluun eikä hävetä yhtään.
Niin se teippi oli jo 70-luvulla pop. Emäntä laittoi ukkonsa suksenpohjiin teipinpätkät kun hän meni Lappiin hiihtämään.
Käry kävi kun ne oli tallessa pohjissa kotiin tultua. Että parketillako sitä viikko hiihdettiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 11:51

Hiihdä toki suksillasi. Joskus vaan vanhojen suksien siteet ja monotkin ovat liian leveät kuntoilijoille tehdyillä valmiilla laduilla. Harraaminen ladun seinämiin hidastaa vauhtia. Mutta mihinkäs sitä on kiire ensimmäisellä kierroksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:04

Kiva sana muuten Lapsus sun "harraaminen",kuvaava,mutta tuo tuli mullakin mieleen,että nykysukset (kait)aika kaposia vs.entiset turvallisen leveät.Mulla ei ole ollut suksia vuoskymmeniin,mutta jos olis ilman muuta menisin vaikka tasaselle meren jäälle hiihtimään(ei lähelle laivaväyliä!!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:21

Aloita ainakin hämäränaikaan. Onhan hiihtoasusi nykyaikainen ja olet muutenkin muotitietoinen, silloin ei ehkä kukaan kiinnitä suksiisi huomiota.